Minkä kirjan luit viimeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 07:57

Raaffaelin enkelin,ei ollut hääppöinen kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:58

Vähän kesken vielä Krypta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:14

Pidä hunnustasi kiinni Fatima!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:29

en muistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:54

"M. A. Castren ja Siperian kielioppi". Se on sarjakuvakirja.
Nyt on meneillään Juha Ruusuvuoren "Itämeren merirosvot".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:00

suhteellisuusteoriaa käsittelevää väitöskirjaa lueskelen nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:23

Torey Haydenin Aavetytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:27

fysiikan kirjoja.. sitä ennen danielle steel - Kiss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:37

ihan viimekis olen lueskellut runokirjoja ja niitä tässä lueskelen aina silloin tällöin...mutta romanii oli muistaakseni jokin elämän kerta , joka kertoi prinsessasta joka karkas vankilastaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:27

Anna-Leena Härkösen Ei kiitos. Olen kahden vaiheille tykkäsinkö vai en. Mutta sitä ennen luin Sofi Oksasen Puhdistus ja tykkäsin kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:43

Tuula-Liina Variksen "vaimoni". Hyvä, hiukan epätavallinen, suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:25

Prosessioikeus

Tekijät: Juha ym. Lappalainen
Hinta : 181.44 € Kieli : Suomi
ISBN : 978-951-0-32491-2 Julkaistu 09/2007
Sidosasu : Sidottu Sivuja : 1534

Prosessioikeus on yleisteos ja käsikirja, jossa siviili- ja rikosprosessioikeus käsitellään selkeästi ja systemaattisesti. Teos on ammattilaisen työväline rikos- ja riita-asian käsittely-, ratkaisu- ja menettelysäännösten soveltamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:54

Henriette von Schirachin "Ihanuuden hinta", alkuperäisteos on vuodelta 1956.
Henriette oli Hitlerin hovivalokuvaaja ja perheystävä ja kirja on muistelmateos toisen maailmansodan ajan Saksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:01

Satu Waltarin Kahvila Mabillonin. Oli mielenkiintoinen, voin suositella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:36

En jaksa muistaa minkä olisin lukenut viimeksi. On lukeminen jäänyt viimeaikoina vähälle, valitettavasti =(
Monta kirjaa odottaa lukijaa esim. Daniel Steel; suudelma, Vicki Myron; kirjastokissa, Nora Roberts; enkelten kosketus ja Kathy Reichs; pyhät luut.
Ehkä tässä syksyn pimetessä jäis aikaa lukea muutakin kuin Aku Ankka =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:36

juoppohullun päviäkirjan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:59

Haarautuvan rakkauden talo. Nyt se on ihan pian tulossa elokuvanakin. Kirja oli aika hyvä mutta luultavasti een halua katsoa sitä elokuvana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:25

Killroy kävi täällä.
Ei varsinainen kirja vaan kertomus osuvista seinäkirjoituksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:38

Jacqueline Briskin Paloverde on menossa parhaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 12:52

camilla läckberg - jääprinsessa

Vanhaan kotikaupunkiinsa palaava Erica joutuu kohtaamaan lapsuutensa uudestaan, kun ystävä kahdenkymmenen vuoden takaa, säkenöivä Alexandra, löytyy kuolleena tyhjillään olevan talon kylpyammeesta...
suosittelen :)