Mikä sinut saa hämillesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 09:03

Rakkaudentunnustus ja kosinta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 07:59

Vieraan miehen huomio,positiivisellä tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:13

Jos joku kehuu minua, niin en tiedä miten siihen suhtautua, eli hämmennyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:53

Ämmien rivot puheet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:16

Hypnoottinen tuijotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:29

naiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:01

ei mikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:20

Ei kai mikään, ellei sitten ylenpalttinen huomiointi sitä tekisi, mutta ei ole vielä niin tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:30

jos saisin kukkia ja jonkin moisen ylenpalttisen huomionosoituksen, niin silloin jopa varmaankin ihan punastuisin, no minä kyllä punastun pienenmästäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:31

Jonkun minulle mielenkiintoisen miehen ihaileva katse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:12

maarit3 vei sanat suustani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:28

Joidenkin nuorten käyttäytyminen porukassa. Varsinkin pissikset menevät ohi hilseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:02

Kehuminen on aivan kamalaa!
Mitä maireampaa, sen pahempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:37

Kehuminen, rakkaudentunnustus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:02

Tänään juoduin hämilleni, kun mieheni tytär sanoi, että "olet parasta mitä iskälle on ikinä tapahtunut".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 01:52

Oudot kommentit saa minut hämilleen. Tässä esimerkki:

Kävin taannoin lääkärissä ja valitin käsien palelemista, eritoten vasemman käden peukaloa paleli aika ajoin niin paljon ratsastaessa, ettei ohjas meinannut pysyä käsissä. Palelu vihloi ja koski, vaikka ratsastaessani pidän hanskoja kesät talvet.

Arvatkaa mitä lääkäri sanoi valitukseeni: Käytä hanskoja.

Menin niin hämilleen ja typertyneeksi etten alkuun osannut sanoa mitään. Lopulta sain jotenkin änkytettyä: Mi-mi-mi-minähän käytän aina hanskoja.

Apua en siis lääkäriltä saanut. Peukalossa oli jonkinasteinen hermovaurio, joka parani muutaman vuoden sisällä lähes entiselleen. Nykyisin siis ei palele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:45

Vaikka se että kaupassa pyydetään näyttämään kasin sisältö kassalla. Kaikissa liikkeissä ei ole säilytyslokeroita ja reppu on otettava kauppaan mukaan. Reppuni sisällön voi toki paljastaa, mutta mietin viimeksi että miksi juuri minun reppu eikä esim. takana tulevan rouvan kauppakassi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:34

Nuorena naisena ollessani isossa firmassa pääjohtajan kanssa samassa hississä hän sanoi, onpas sinulla kauniit hiukset. (pitkät punaiset). Hämmennyin ja häkellyin niin, että kun poistuin hissistä ennen tätä johtajaa, niin kompastuin vielä hissin olemattomaan kynnykseen ja olin rähmälläni siinä käytävällä. Siinä vaiheessa olinkin jo nolo.