Lähtisitkö mukaan kuumailmapallo-lennolle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:18

Lähtisin jos se lentäisi korkealle ja ylläni olisi pelastusliivit ja laskuvarjo.
Oikeasti minua todellakin kiinnostaisi lentää joskus sillä.

Kysyjän kommentti

Juu turvallisuus pitää olla taattuna.En minäkään muuten lähtisi.Maisemia olisi sieltä käsin kiva katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:01

No en todellakaan lähtisi,minulle junavaunukin on liian korkeapaikka.tänään on kyllä pakko ahtautua pakettiautoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:15

Kyllä minä voisin lähteäkin, vaikka minulla korkean paikan kammo on. Olisi varmaan hieno kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:02

Jos joku maksai sen lennon. Itselläni ei ole niinpaljoa löysää rahaa että tuuliajoille touhuun sijoittaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:04

Samoin kuin Jumppis tuossa edellä, lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:19

Lähtisin. Olen jo monta vuotta odottanut sopivaa tilaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:30

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:28

lähtisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:39

Heti lähden kun vaan rikastun niin paljon. Meidän talon yli lentää viikoittain yksi pallo ja lasten kans aina katsellaan ja jutellaan et joskus vielä mennään mekin ja heilutellaan sit sieltä kavereille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:06

Tottakai, on se senverran kiinnostavaa touhua. Lennonhan tietysti maksaisi joku toinen, vaikka voisihan siihen itsekin vähän uhrata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:32

iik en ikinä, inhoon korkeita paikkoja , en edes lentokoneeseen hinkua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:34

En. Kammoan korkeita paikkoja ja vielä avonaisessa korissa. Kyllä niitä palloja mielelläni katselen, kun ne tosta yli pyyhkii. Tänäkin kesänä muutama on yli lentänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:31

Ilman muuta. Montakertaa ollut lähtö viitävailla, mutta aina jäänyt kokeilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:02

Vaikka heti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:04

Johan toki!
En ole vielä lentänyt, vaikka olen ollut kisoissa järkkärinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:37

Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:00

Olen ollutkin viime vuonna. Pääsin lentämään Helsingin Kaivopuistosta rantoja pitkin Tarja Halosen mäntyniemen yläpuoleel ja laskeuduimme Pikku-Huopalahteen. Mahtava reissu leijiuilla Helsingin kattojen yläpuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:04

No en kyllä todelllakaan lähtis mua pelottaa selaiset. koska on vähän niikuin korkean paikan kammo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:03

Lähtisin vaikka heti! Olen kerran ollutkin ja se kerta ei jää viimeiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:39

Voisin lähteä, lahdessa se olisi jopa mahdollistakin mutta hinta on täysin järjetön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:29

Ehkäpä, mutta istuisin siellä korin pohjalla koska korkean paikan kammo vaivaa minuakin.