Kadehditko ketään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:17

En kadehdi ketään, minä olen niin itseriittoinen ihminen että muiden pitäisi minua kadehtia heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:19

Varmasti minussakin asuu kateuden musta kyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:31

en oikeasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:17

Niitä jonkin verran jotka ovat saaneet kaiken valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:30

kyllä, niitä jotka näyttää hyvältä.. esim nyt kun oon kattonut yleisurheilua, niin niillä kaikilla on niiiiiiiiiiin täydelliset kropat, varsinkin tummilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:40

en oikeastaan paitsi ihmisiä joilla on hyvä terveys , kun sitä ei itselläni ole enään...maalista mammonaa en kadehdi, siihen on kaikilla yhtäläiset saavutukset, jos oikein osaa korttinsa pelata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:38

Ihmisiä, jotka hyväksyvät itsensä kaikkine vikoineen. Minun on vaikea hyväksyä tätä ylipainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:48

Lintuja. Lentelevät korkeuksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:33

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:12

Olisi tietysti mukavaa olla rohkea kuin leijona, vahva kuin norsu ja Lassiellakin on omat taitonsa. Brunein sulttaanilla on valtavasti rahaa, mr. universe on paljon komeampi, muttta minäkin olen ainutlaatuinen, koska kahta samanlaista ihmistä ei ole. Olen siis tyytyväinen olotilaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:37

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:16

En kadehdi, rakas äitini sanoi aikoinaan että kateus on ihmisen synneistä suurin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:06

Joskus kadehdin.Yritän kuitenkin aina muistaa, että vaikka toisella näyttää menevän kuinka hyvin, en siltikään tiedä, miten hänellä asiat todella ovat.Jokaisella meillä on paitsi ilomme myös surumme. Ja se, että jollakin toidella on joku asia paremmin kuin minulla, ei kuitenkaan ota minulta mitään pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:34

No ainakin sarjatulella loistavia kysymyksiä tekeviä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:07

En varsinaisesti, mutta ainahan välillä tulee mieleen, että osat voisivat vaikapa vaihtua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:25

Kaikkia niitä jotka saa leivän pöytään venyttämättä joka ikistä centtiä.