Oletko rotusortaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:18

En missään tapauksessa, mutta lapseni ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:22

En ole rotusortaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:06

En ole, mutta pari poikkeusta on ...jääköön sanomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:08

Mitähän tuokin sana todella tarkoittaa. En ainakaan siinä mielessä mitä lännessä harrastivat muutama kymenen vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:32

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:05

suhtaudun ennakkoluuloisesti valkoisiin ihmisiin,oisko tuo rotusortoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:15

En ylenkatso ketään rotuun tai säätyyn kuuluvaa. Heitä karsastan jotka sitä tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:31

en pidä valkoisista miehistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:00

en ole mielestäni meille ovat tervetulleita kakki tai no joskos sittenkin hieman .. en pidä pöytäliinakauppiaista , jos niillä on filunkia mielessä...no en myöskään valkolaisista , afroamerikkalaisistakaan jos niiläkin on filunkia mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:38

Jos tarkoitat esim. Kiinan harjoittamaa politiikkaa, niin en lähde mukaan. Minulla on ollut myös ulkomaalaisia työntekijöitä, mutta romaniankansalaisten kerjäämistä Suomessa en hyväksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:21

Sorto pitää ansaita henk.koht. eikä se katso ihonväriä.
En voi sanoa pitäväni ihmisistä, jotka käyvät säännöllisesti joukolla ryöväämässä mm. omia vanhempiani ja kaikkia muitakin vanhuksia.
Aika arveluttavaa on myös yleistää jonkinväriset ihmiset kaikki samaan nippuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:39

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:39

Kaikki olemme saman arvoisia, ikään, rotuun, tms. katsomati, se on se ihminen, joka sitten omalla käytöksellään muuttaa miun käsityksen hänestä suuntaan tai toiseen, enkä silti ajattelen et jos hän tekee näin, niin koko samaa rotua, maata, ihmisluokkaa, tms. ovat samanlaisia kuin hän...ihminen on aina ainutlaatuinen yksilö:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:08

En mielestäni ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:28

Eihän kukaan koskaan tunnustaudu sellaiseksi, mutta kyllä sellaisia asuinalueita on monessa kaupungissa jossa olisi täysin mahdoton asua kun rumpumusiikki raikaa rappukäytävässä koko yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:22

Lyhyesti ja ytimekkäästi en ole.