Mikä sinut saa hyvälle tuulelle,entä mikä huonolle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:24

Kaikenlaiset positiiviset asiat, ja vaikkapa jotkut napsun viestit. Kaikenlaiset ihmiset jotka selän takana puhuvat pahaa toisista ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:30

Esimerkiksi,ystävän soitto,vierailu,vaikka viesti napsusta ja,että äitini on tyytyväinen palvelukodissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:40

Tämä ramonan kysymystulva ensin hyvalle heti perään huonolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:10

Hyvälle tuulelle minut saa helposti vaikkapa halaamalla, hymyllä, hyvällä ruualla jne. Huonolle tuulelle tulen väsyneenä, kun vielä pitäis jaksaa korjata vaikkapa aikuisen ihmisen jättämiä sotkuja tms. Valehtelu, selkään puukotus saa minut suorastaan hurjistumaan ja silloin muuten tuulee, pahasti ja kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:11

Pienet huomaavaisuudet tuntuu hyvältä, ja jos niitä ei saa, niin sekös harmittaa. (Olen erittäin usein huonolla tuulella.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:12

en usko idaa et ois huonolla tuullella koskaan on pirtsakka likka ... no kakki hauska saa hyvälle tuullelle , lasten ja heidän lasten soitot mummille , on erittäin hauskaa kuulla heidän tekemisiään... pahalle tuulle tulen jos ei kaikki mene niinkuinpitäkiin , vällillä ihan itseleni suutun, kun on päiviä, et ei mikään onnaa , tavarat tippuu käsistä, kuten esim.. voileipä, joka on aina se levite alaspäin ja siinä keskellä mattoa .. krr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:14

Ihana, aurinkoinen päivä, huonolle tuulelle saa liian uteliaat ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:42

Pienistä puroista ne isotkin joet syntyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:29

Olen pääasiassa aina hyvällä tuulella.
Tahallinen ilkeys ei tunnu hyvältä, mutta sekin on ilkeilijän oma ongelma.
Vanhuksiin kohdistuva väkivalta ja ryöstö saa minut raivoihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:39

Ihastuminen saa hyvälle tuulelle, rasismi pahalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:19

Lapseni ja mieheni jaksavat pävittäin hullutella niin, että heille on pakko nauraa. Huonolle tuulelle minut saa epäoikeudenmukaisuus ja annettujen lupausten pettäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:14

Kyllä huono ilma rajoittaa niin paljon tekemistä että se vaikuttaa usein myös yleiseen viihtyvyyteen. Kokonaisuudessa tällä hetkellä menee kuitenkin vallan mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:18

Poikani yhteydenotto saa aina minut hyvälle tuulelle, ja sitten taas jos sitä soittoa ei tule kuukausikaupalla tulen pahalle tuulelle.