Missä asiassa voit sanoa olevasi hyvä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:09

Erilaisissa käsitöissä ja ruoanlaitossa.

Kysyjän kommentti

Ylläyts,yllätys:niin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:26

Minä olen hyvä organisoimaan ja pulmia ratkomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:35

aikaa monessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:57

Olen erinomainen sihteeri ja hyvä tilintarkastaja, kumpikaan homma ei liity työhöni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:33

syömisessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:16

ruuanlaittossa , just eräs kaveri,joka onkin kiitettävästi osunut meile aina ruoka aikaan jos milläkin verukkeella sanoi viimeksi " et voisitkos tehdä huononman makuista ruokaa , ei tulis minunkaan sit syötyä niin paljoa " hmm .. pitää varmaan ottaa neuvosta vaari, ainakin kun tämä heppu tulee meille taas ruoka aikana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:49

Ihmissuhteissa olen saanut aikapaljon kiitosta ja siitä, että hoidan asiat aina loppuun saakka kuntoon. Mikään ei saa jäädä puolitiehen. Taistelen aina henkeen ja vereen asti, jos asia vaan on oikea. Siitä johtuen on sitten tullut pyyntöjä erilaisiin tehtäviin. Itse en ole esimerkiksi koskaan hakenut työpaikkaa aikuisena ollessani, vaan tehtäviin on aina pyydetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:04

Musiikissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:30

Olen kätevä käsistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:40

ruuan laitossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:11

Omaan ammttiini kuuluvissa asioissa. Olen tarkka luonteeltani, myös opetustehtävät sujuvat.
Olen hyvä myöd ratkomaan erilaisia tilanteita(pääluottamusmiehenä toimin aikoinaan pitkään )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:24

Olen hyvä kuuntelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:16

Sanotaan nyt sitten vaikka että hyppynarulla hyppimisessä ja osaan myös ajaa hienosti polkupyörällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:14

Arkiruoan teko sujuu hyvin ja jaksan kuunnella puheliaita ihmisiä tiettyyn pisteeseen asti. Itse kun olen niitä maan hiljaisia.