Aurinkoista sunnuntai-aamua napsulaiset.Nukuitteko yönne hyvin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 05:12

Huomenta vain Ramonallekin, ja muille napsulaisille. Yö nukuttiin hyvin. Ja tänään herättiin heti aamu tuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 08:38

Huomenta sinullekin, minä nukuin tosi hyvin, eilen olin koko päivän lastenlasteni kanssa ulkona ja se antoi hyvät unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:46

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:01

Huomenta sinulle ja kaikille muillekin. Aikani potkittua naapuripunkka hiljeni niin valtasi syvä rauha minut. Heräsin normaalisti 6.30 mutta pakotin itseni vielä ottamaan pienet tirstat.
Ilmeisesti nukuin, kun ei enää väsytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:37

huomenta. kyllä nukuin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:29

Huomenta. Nukuttiin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:31

no en oikeataan nukku oikein hyvin milloinkaan, mutta sain kyllä taas unenpäästä kiinni ja pätkä unien kanssa olen nyt suhtkoht virkeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:07

Kun tämän kysymyksen olet kysynyt, olen minä nukkunut vasta alle tunnin, oli nimittäin hauska ilta kavereitten kanssa ja mentiin vasta kolmelta nukkumaan. Heräsin kahdeksalta, ja sen ajan jonka nukuin, nukuin hyvin. Se vaan oli vähän liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:40

Kiitos kysymästä, kyllä nukuin.
Mukavaa päivää sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:41

Minä nukuin oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 16:10

Kuin tukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:46

Viime yö oli melko huono kun pääsin harrastuksista johtuen nukkumaan vasta klo 02. Tämä päivä menee tavallaan hukkaan, mutta huomenna olen uimassa klo 08.30, se on varma.