Antakaa anteeksi minulle??Kun olen kysynyt aika tuhmia..mitä häpeän..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 23:48

Et sinä ole ainakaan minua loukannut, enkä ole huomannut mitään tuhmia juttuja kysymyksissäsi. Minä ainakin kysyn mitä mieleen juolahtaa, eikä ne kaikki edes ole henk.kohaisia. Joten ei ole anteeksi annettavaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:40

esim? mun mielestä ei ole mitään syytä miksi pyytäisit anteeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:46

Täh? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:55

Ei mitään syytä! Kaikki ok!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 03:00

Nyt meni ohi! Kaikkihan on minusta ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 03:32

En ole huomannut sun kysyvän tuhmia.Ota ihan iisisti vaan.Ei ole syytä hävetä.Ja sitä paitsi kyllähän ylläpito poistaa tuhmat kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:49

kaikkea voi kysyää - ei oo pakko vastata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:45

no et ole mitään tyhmää etkä anteeksi annettavaa kysynyt, etkä muutakaan tehnyt , jotta jatka vain samaan malliin .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:09

En ole minä ainakaan huomannut mitään tuhmia. Missä?
Ja jos oletkin niin saat anteeksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:49

Mitä turhia?
Kaikki me olemme samanlaisia ihmisiä tarpeinemme.
En tosin vielä ole lukenut kysymyksiäsi, sillä kelaan näitä taaksepäin, kun en ole ehtinyt olla koneella.
Onpa kiva nähdä, mitä oletkaan kysynyt. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:20

Et ole mitä sää nyt siellä höpötät. mitä muka tuhmia en ole edes huomannut mitä EN NYT YMMÄÄRRÄ SINUA: HYMYILE SIELLÄ ÄLÄKÄ TOLLAISIA MUREHDI AIVAN TURHAAN. )(:(:(::((:(:(::(:((:(::(::(:: eli hymyä huuleen liisukka nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:36

Joskus tulee vastattukin niin että jos olisi mahdollista niin tunnin päästä korjaisi vastauksen hieman siistimmäksi. Kun paljon vastailee ja kysyy niin lipsahduksia sattuu väkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:09

En ole nyt viime aikoina huomannut sinulta enkä muiltakaan tuhmia kysymyksiä Joten ole rauhassa, ei mitään hämminkiä...ja saat anteeksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 11:42

Enpäs ole sattunut näkemään mitään tuhmia, mutta olenkin ollut koneelta pois viikon verran.