Oliko sinulla kouluaikoina yhtään opettajaa,jota pelkäsit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:22

Eipä ollut.Näin aikuisiällä ajatellen kaikista on ihan positiivinen kuva jäänyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 23:13

Ei ollut. Sanoin itse yhdelle opettajalle: haista kukkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:38

taisin ala-asteella vähän pelätä parrakasta ja möreä äänistä miesopettajaa. ylä-asteella oli yks miesopettaja jota kaikki pelkäs erään tapahtuman jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:46

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:12

eipä ollut syytä ketään pelätä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:59

Ei olla koskaan ketään opettajaa pelätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:27

Yksi naisope oli inhottava, en nyt suorastaan pelännyt mutta se opettaja oli lähinnä koulukiusaaja. Oli suomenmest aruustason urheilija eikä oikein sietänyt ihmisiä jotka eivät yli kaiken rakastaneet kaikkia urheilulajeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 02:55

Pelkäsin sodassa vammautunutta historian maikkaa. Se oli arvaamaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 03:03

Oli, yksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:09

Minkähän vuoksi heitä olisin pelännyt, en edes ollut pinko koulussa, että numeroiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:25

Oli, vanhanaikainen historian ope.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:51

oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:51

no hieman pelästyin , kun yläluokalla haukottelin uskonnontunnilla ja ope sanoi, " jos minulla ois nyt märäntynyt tomaatti heittäisin sen suoraan suuhusi " sitä vähän pelästyin,mutta onneksi ei hällä ollut edes seuraavallakaan tunnilla joka olikin historiaa...muistaakseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:15

En ymmärtänyt pelätä, vaikka parikin opettajaa jakeli tappouhkauksia.
Tuohon aikaan säännöt olivat vähän vapaampia. Aika moni sai "yksityisopetusta" siivouskomerossa ja muutaman päivän oli kyllä kunnolla, kun oli naama turvoksissa.
Itse en kaikesta huolimatta saanut köniin, enkä tullut tapetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:25

On pakko sanoa että eräs taidemaalari oli aika inhottava nainen. Isokokoisena ja usein aika ilkeänä saimme kyllä pelätä häntä. Nyt en tiedä onko enää edes elossa mutta ei varmaan ainakaan opeta, oli jo silloin sen verran iäkäs.

(löytyi googlesta ja wikistä näyttäs olevan vielä elossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 11:05

Pelkäsin yhtä naisopea. Oli hirveän ilkeä, ja hakkasi karttakepillä milloin ketäkin sormien rystysille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:38

Joo ihan kaheli englanninkielen opettaja kävi jopa oppilaisiin käsiksi...