Keräiletkö jotain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 23:10

Delfiinejä - ja Nalle Puhin juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:41

nelisen vuotta keräilin kaikkea sinistä, enimmäkseen lasia. Nyt materiaaliksi on vaihtunut puu ja väri sen mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:52

mustien hyvännäkösten miesten kuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:09

en enää varsinaisesti mitään, postimerkkejä ja -leimoja joskus aikanaan, mutta nekin on jo siirretty seuraavien sukupolvien murheeksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:02

Niitä vähäviisaan aikoinaa kysymyksessään sanomia 500 €:n seteleitä. Mutta kun se mummo vaihtoi kaikki leikkirahansa niihin 500:iin.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 03:04

Rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:00

Numismaatikkona keräilen rahoja. Tuppaa vaan Monetalla olevan rahat hinnoissaan, jotta pitäkööt rahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:30

Lähinnä Arabiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:42

Minä keräilen enkeleitä nyt noin 150 kpl ja kristallia jota on 3 vitriinikaappia täynnä ja loput ripoteltu pitkin huushollia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:53

postimerkkejä ja vanha rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:57

arabiaa ja muuta kippoo , mutta nyt olen jo jättänyt purnukat, ei jaksa siivota niitä , ja alkaa vitriinikaapitkin oleen niin täys, jot pelottaa oikein et kestääkös nuo lasihyllyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:19

Elämyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:30

Nyt olen kerännyt kssoja sellaisia koriste esineitä. mutta kohta niille ei ole enää tilaa. En kuitenkaan viitsis osttaa kaappia missä olis vain kissoja koristeena. Luulen että kohta minulle riittää toi keräily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:37

Mielestäni en, mutta kauniit ja vanhat peltipurkit ja -rasiat jotenkin vaan tahtovat luokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:17

Vanhaa kunnon suomalaista suunnittelua ja muotoilua kuten Arabia, Sarvis ja Finel arvostan erittäin paljon. Aina kun kohdalle sattuu ja hinta on kohdallaan onhan tuollainen poimittava parempaan talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 11:03

Kirjoja on kertynyt aika lailla, mutta en niitäkään keräile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:00

manga sarjiksia, anime/mangaan liittyviä tavaroita, lohikäärme koriste esineitä, happy cat sekä muita viinipulloja, eri bändeihin liittyvää fanisälää, kaikkea kultaiista noutajista liittyvään ja on noita levyjäkin ihan mukavasti kertynyt.