Käytkö kirpputoreilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:07

Käyn ja erittäin paljon.Mikä onkaan ihanampaa kun lähteä rauhassa aamusella kiertämään kirppareita ja vielä parempaa jos tekee mukavia ja edullisia löytöjä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 23:08

Toinen kotini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:45

yhdyn edellisiin vastauksiin. kirpparikierros rentouttaa ja hyvä mieli tulee jos sieltä vielä jonkun löydön tekee. odotan jo huomista innolla kun pääsen irrottautumaan kirpputoreille täältä kotitöiden ääreltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:53

en käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:05

enpä juuri ollenkaan, turistina saatan kierellä paremman tekemisen puutteessa ja silloinkin lähinnä katselemassa paikallista elämään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:05

Hyvin harvoin tai en ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:38

En käy,mulla ei ole sitä silmää;löytää vanhan kaman seasta löytöjä,paitsi ulkomailla on kiva kierrellä ja katsella paikallista meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:30

Käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:46

Kyllä minä ajankuluksi käyn, ja kyllä sieltä joskus jotakin ostankin, lähinnä uutta tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:12

Käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:54

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:51

Kyllä käyn kirppareilla ostoksilla useasti viikonloppuisin. Teen löytöjä lapsille, vaatteita, leluja. Itselleni kirjoja. Ainut mikä häiritsee nykyään, on hinnat. Entinen markka tavaroissa on nykyinen euro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:04

monesti viikossa , ei aina osu mukaan mitään, mutta ei sitä tietäis jos ei siellä kävis..et mitä sieltä vois osua mukan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:42

sillpin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:23

Pariisissa ja Lontoossa käyn katselemassa paikallista elämää ja valikoimaakin.
Harvemmin ostan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:22

Tosi vähän kyllä tulee käytyä. Kun nyt saa edulliseti myös aleenus myyynnistä muualta kuin kirpputorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:38

Kyllä. Myyn kirppareilla enemmän kuin ostan. Useimmiten käyn vain katselemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:05

Kyllä käyn ja kun tavaraa tulee joka kerta niin täytyy hieman rajoittaa tuota harrastusta. Tosin ainakaan Joensuussa löytöjä ei juuri tee, sillä tavara on ylihinnoiteltu tai se kerätään jobbareiden toimesta heti aamulla pois. Kierrätyskeskus on monesti paras paikka tehdä hankintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:10

Aina kun ehdin. Muissa kaupoissa en paljon sitten käykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 10:58

Kävisin jos olisi tässä järjellisen matkan päässä. Vaan kun ei ole.