Hukkuuko sinukta usein jotain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 23:08

Jo vain. Joka päivä. Suurimman trauman tuottaa kuitenkin kahvimuki! Onneksi minulla on monta, monta kupposta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:47

voisi sanoa jotta liiankin usein. varsinkin sellaiset tavarat joita ei tarvitse edes joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:53

no ei kauheen usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:04

silloin tällöin jotain pientä epäoleellista

(rahat hämmästyttävän usein)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:09

Tämän päivän lehdessä oli uutisisa kirjoitus maailmalla vallitsevasta nälänhädästä. Suurin syy siihen oli...yllätys...yllätys raha, eikä ruoka. Maailman köyhillä valtioilla ei ole varaa ostaa kansalaisilleen ruokaa. Raha. Sehän se aina on hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:40

Häviääkö,jo vain,mun aika menee koko ajan etsimiseen jostain jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 02:48

Häviää mitä rahaksi kutsutaan ja kun ei ole rahaa niin en pyst ostamaan uusia housuja joiden taskuissa ei olisi reikiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:51

Kyllä vain, aamut alkaa silmälasien hakemisella , 4 lasit käytössä ja useasti en yksiäkään löydä, sitten minulla alkaa kännykän hakeminen kun ei minulla ole vakiopaikkaa sille, ennen sain lankapuhelimen avulla sen paikallistettua mutta ei ole enää sitä mahdollisuutta, eli minulla päivät kuluu rattoisasti tavaroita etsiessä ja jotakin mitä keittiöstä lähdin hakemaan ja sinne päästyäni unohdan : mitähän minä olen hakemassa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:55

melkein ei koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:09

aina on jokin hukassa , ja toi känny on se raivostuttavin, miksei vois pysyä vaikka pöydän päällä esim.. ei kulkee kuin sillä ois tusina jalkoja .. joka paikkaan..milloin missäkin kolossa piileksii...enhän minä sitä hävitä kuitenkaan.. kukahan lie sitä kuljettaa ... maahiset varmaankin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:42

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:25

Joku pikkuesine saattaa olla tovin hukassa, kunnes muistan missä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:39

Aika usein on joku asia hukassa. Ja lompakosta tuppaa häviämään rahat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:00

Ei varsinaisesti, tavaraa kun on kahdessa paikassa niin aina on jotain väärässä osoitteessa. Tosin nyt olen etsinyt erästä kirjaa pari kuukautta, joku on ilmeisesti anastanut sen sillä mistään sitä ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 10:57

Ei kovinkaan usein, kun tavaroille on paikkansa, niin mihin ne siitä häviäisi. Mutta unohtelen asioita, mutta sehän on taas toinen juttu.