Vietkö tuliaisia mennessäsi kylään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 22:24

Vien aina tuliaisia,jos menemme yö kylään ja muutenkin vien vaikka kahvileivät,jos kyläpaikassa on lapsia heidät täytyy huomioida ilmanmuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 22:25

riippuu kenen tyköön menen ja miksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:44

Riippuu minne menee kylään. usein tulee käytyä tiettyjen kavereiden ja vanhempien luona, eli sillon en vie, mut jos menen vaikka kummipojan luo niin silloin tulee aina vietyä jotain... jos on jokin erityinen päivä, esim formulat niin sillon voin viedä pojil jotain sipsei! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:51

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:53

Usein teen ison pitsan,,mistä kaikki nautimme..
Tai toinen vaihtoehto,,heitän leipäkoneeseen,,jauhot,hiivan ja jyvät..kun laittaa hirssiä leipään tulee ihanaa narskuleipää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 22:57

En läheskään aina, mutta milloin olen löytänyt jotain kivaa, niin sen vien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:55

tilanteesta ja kylästä riippuen voin viedäkkin, usein menee kukkasilla tai ihan ilman mitään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:58

harvemmin. jos tupareihin jotain vie ni se kyllä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:06

Aina vierailulle mennessä vien jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:21

Harvoin. Merkkipäivinä harvoille ja valituille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:34

Jos menen paikkaan jossa käyn todella harvoin. Merkkipäivinä paremminkin muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:53

Jos en ole käynyt pitkään aikaan sekä iäkkäämmille ihmisille vien jotain pientä kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:58

ainaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:19

kyllä vien jotain syötävää mitä olen itse tehnyt tai kukkia , mutta en kehtaa ihan tyhjin käsin mennä kyläileen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:43

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:41

Aina, jos vain keksin jotain kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:46

Yleensä sillon jos menen sellaisen luo käymään jota en ole aikoihin nähnyt niin vien jotain. Mutta en muuten vie mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:43

Kyllä vien,on jotenkin muakavanpi mennä, jos kukkia, kahvipaketti, viinipullo tai vaikka pullapussi mukana. Tänään vein kauniin kynttilälyhdyn,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 02:22

Vien silloin tällöin. En aina. Jos menen yökylään, silloin vien jotain. Leivonnaisia, ruokaa, viiniä, tjms. Kerran vein tuliaisiksi kaverille kukon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:34

Jos on sellainen paikka jossa käyn kerran vuodessa niin kyllä.
Muut jäävät usein ilman tai saavat korkeintaan pari pullaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 10:40

Jotain pientä joskus. Riippuu ihan kyläpaikasta ja vierailun harvinaisuudesta.