Mistähän johtuu että niin monella on kissan kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 20:34

No kun täällä on paljon ihmisiä joilla on kissa tai useampi perheessä. meillä on 2 kissaa tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 20:34

siitä kun kakki ovat niin kissafaneja 100 % sti.. uskoisin , ainakin itse olen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 20:40

Kissat ovat kauniita eläimiä ja kyllä niitä kelpaa näyttää. Ja varmasti oman lemmikkiään haluaa jokainen ylpeä omistaja esitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 21:19

I <3 kissa !!!!! varmasti monen syy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 21:24

Kun ne vaan on niin ihanii ja lutusii, koko tähänastisesta elämästäni en muista aikaa, etteikö mulla/meillä ois kissoja ollunna; lapsuudenkodissain ja kodista muuttaessain..., ja ne on niin rentoi.. siks ainakin mulla tuo kissa tuos ja varmaan siks monel muullakin ... rakastaa ja saa vastarakkautta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 21:45

Siitä,että täällä on niin paljon kissa-ihmisiä.Olen itsekin,vaikkei kuvassani kissaa olekkaan.Ja onhan täällä muutama koirakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:09

en tiedä.. ite en tykkää kissoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:55

Vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:16

kissat on ihania. harmi vaan ettei meille voi ottaa kun tuo puoliso on allerginen kisumisuille.
nuorempana kun vielä kotona asuin niin silloin on ollut kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:58

Catpeople;ne on niin ihania,mulla ei ole Tarmo-vainaan kuvaa tässä,mutta pöydällä on ja sydämessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:04

vaikea sanoaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:46

Paljon kissafaneja löytyy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:57

Koirat uskovat olevansa ihmisiä, kissat uskovat olevansa Jumala. - Tuntematon

Olen aina sanonut, että koira on proosaa; kissa on runoutta. - Jean Burden

Kissa sallii sinun nukkuvan vuoteessasi. Sen reunalla. - Samantha Armstrong

Anna lapsen, koiranpennun tai kissanpennun kohdata äkillinen vaara; lapsi etsii vaistomaisesti apua, koiranpentu ryömii säälittävän alistuneena ... kissanpentu jännittää pikkuruisen ruumiinsa hurjaan vastustukseen. - Saki

Jotta säilyttäisi todellisen suhteellisuudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta. - Dereke Bruce

Koirilla on omistajia, kissoilla on henkilökuntaa. - Tuntematon

Koirat tulevat kun niitä kutsutaan; kissat ottavat viestin vastaan ja palaavat asiaan. - Mary Bly

Kissat osaavat matemaattisen tarkasti arvioida juuri sen paikan, missä istuessaan ne ovat eniten tiellä. - Pam Brown

Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller

Kissat ovat fiksumpia kuin koirat. Et saa kahdeksaa kissaa vetämään rekeä lumessa. - Jeff Valdez

Mistä on pienet kissanpennut tehty?
30 % suloisuutta
29 % kepposia
28 % kehräystä
10 % pehmeää turkkia
3 % viattomuutta
- Helen Exley

Kissat luotiin tähän maailmaan kumoamaan se harhaluulo, että kaikki on luotu palvelemaan ihmistä. - Tuntematon.

On helppo ymmärtää, miksi kissat ovat sivuuttaneet koirat moderneina amerikkalaisina suosikkilemmikkeinä. Ihmiset haluavat lemmikeillä olevan samoja ominaisuuksia kuin itsellään. Kissat ovat vastuuttomia eivätkä tunnusta mitään auktoriteetteja, silti ne ovat riippuvaisia toisista aineellisten tarpeidensa vuoksi. Kissoja ei saada tekemään mitään hyödyllistä. Kissat ovat ilkeitä vain huvikseen. Itse asiassa kissoilla on niin monia samoja ominaisuuksia kuin joillakin ihmisillä, että on usein vaikea erottaa ihmisiä kissoistaan. - P.J. O'Rourke

Kaikki kissat ovat harmaita pimeässä. - Kansanviisaus

Voit pitää koiran, mutta kissa pitää ihmisiä, koska kissan mielestä ihmiset ovat mukavia kotieläimiä. - George Mikes

Motto: Kissat ovat niin siistejä, helliä, kärsivällisiä, arvokkaita ja rohkeita, että kysyä sopii, kuinka moni meistä pystyisi olemaan kissa? - Fernard Mery

Kissa, kissa yksin ilmaantui valmiina ja ylpeänä. Se oli heti syntyään täydellinen, kulki yksin ja tiesi mitä tahtoi.... - Pablo Neruda

Olen huomannut, etteivät kissat arvosta ihmisessä eniten ruoan tuottamista, sitä ne pitävät selviönä, vaan ihmisen viihdearvoa. - Geoffrey Household

Jos eläimet osaisivat puhua, koira olisi laverteleva suorapuheinen kaveri, mutta kissalla olisi harvinainen lahja olla koskaan sanomatta liikaa. - Mark Twain

Kun leikittelen kissani kanssa, niin kuka tietää, ehkä se katsoo minua hauskuttajakseen enemmän kuin minä sitä. - Montaigne

Jokainen kissa, jolta hiiri pääsee pakoon teeskentelee tavoittelevansa lakastunutta lehteä. - Charlotte Gray

Tavallisia kissoja ei ole olemassa. - Colette

Koira: Ne ruokkivat minua, rakastavat minua ja pitävät huolta minusta: niiden täytyy olla jumalia! Kissa: Ne ruokkivat minua, rakastavat minua ja pitävät huolta minusta. Minun täytyy olla jumala! - Tuntematon

Kissat nukkuvat, koska se on niiden ainoa tarkoitus tässä elämässä. Ihmiset nukkuvat, jotta niillä olisi voimia palvella kissaansa. - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Laulaminen on inhimillistä, naukuminen on jumalaista! - Zhuang Zi (283-288)

Vaikka olisit kuinka kiireinen, yritä löytää aikaa taiteelle. Käytä muutama hetki kalliin tapetin raapimiseen, käy pitkäksesi, rentoudu ja nauti luovista tekosistasi. - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Elämä vailla kermaa on elämä ilman tarkoitusta. - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Jos kehitysopin lait pitävät paikkansa, ihmiset muuttuvat ajan mittaan aivan täydellisiksi - siis he kehittyvät kissoiksi. - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Kissan ajatuksia: Minä olen pieni namupala, joka sulattaa sinun sydämesi! Pyydän vain, että rakastat minua edes puoliksi sen verran kuin rakastan itseäni! - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Mitä enemmän kissa saa rakkautta sitä suloisemmaksi se tulee. - Jumalaiset kissamme, Helen Exley

Älä koskaan yritä opettaa kissaa laulamaan. Hukkaat aikaasi ja kissa ärsyyntyy. - Mark Twain

Istahdettuaan kuumalle liedelle kissa ei koskaan istu enää kuumalle liedelle. Eikä kylmälle liedelle. - Mark Twain

Aikojen alussa

Uudelleen löydetty luomiskertomuksen luku on antanut vastauksen siihen mistä lemmikkieläimet tulevat. Aatami ja Eeva sanoivat: Herra, kun olimme puutarhassa, Sinä kävelit kanssamme joka päivä. Nyt emme näe Sinua enää. Olemme täällä yksinäisiä ja meidän on vaikea muistaa kuinka paljon sinä rakastat meitä.

Ja Jumala sanoi: Ei hätää, luon teille seuralaisen, joka on kanssanne ikuisesti ja joka heijastaa rakkauttani teihin niin, että rakastatte minua vaikka, ette näe minua. Siitä riippumatta kuinka itsekkäitä tai lapsellisia tai kuinka vähän rakastettavia olette, tämä uusi seuralainen hyväksyy teidät sellaisina kuin olette ja rakastaa teitä teistä huolimatta.

Ja Jumala loi uuden eläimen Aatamille ja Eevalle seuraksi. Ja se oli hyvä eläin. Ja Jumala oli tyytyväinen. Ja uusi eläin oli tyytyväinen Aatamin ja Eevan seurassa ja heilutti häntäänsä. ...

Ja Koira asui Aatamin ja Eevan kanssa ja oli heidän seuralaisensa ja rakasti heitä. Ja he olivat lohdutettuja. Ja Jumala oli tyytyväinen. Ja Koira oli tyytyväinen ja heilutti häntäänsä.

Jonkin ajan kuluttua kävi niin, että enkeli tuli Herran luo ja sanoi: Herra, Aatami ja Eeva ovat tulleet ylpeiksi. He pöyhkeilevät ja sukivat itseään kuin riikinkukot ja uskovat olevansa ihailun arvoisia. Koira on todella opettanut heille, että he ovat rakastettuja, mutta ehkä liiankin hyvin.

Ja Jumala sanoi: Ei hätää! Luon heille kumppanin, joka on heidän kanssaan ikuisesti ja joka näkee heidät sellaisina kuin he ovat. Kumppani muistuttaa heitä heidän rajoituksistaan, niin että he tietävät, etteivät he ole aina ihailun arvoisia. Ja Jumala loi Kissan Aatamin ja Eevan seuraksi.

Eikä Kissa totellut heitä. Ja kun Aatami ja Eeva katsoivat Kissaa silmiin, he muistivat, etteivät he ole korkeampia olentoja. Ja Aatami ja Eeva oppivat nöyryyttä. Ja he kehittyivät suuresti. Ja Jumala oli tyytyväinen. Ja Koira oli tyytyväinen. Eikä Kissa välittänyt asiasta suuntaan tai toiseenkaan.

- Tuntematon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:39

Itselläni ei vaikka voisihan tuon vanhempien kellertävän kollin kuvan siihen joskus laittaa. Sillä on tosin niin iso pää että ei ehkä mahtuisi kokonaan kuvaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 18:45

Koska kissat on niin ihania ja rakastettavia. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 23:41

Kissaprofiilin takaa löytyy oikea kissa.