Mitä kivaa olet suunnitellut huomiseksi

Mä mietin vasta huomenna herättyäni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 20:29

Huomenna laivareissulle Ice Fjordille. Taalla paistaa aurinko pilvettomalta, toivottavasti huomenna samoin.
Siis olen Gronlannissa! Pistauduin nettikahvilaan. Taalla hiukan eri hinnat netissa olemiselle. 14 euroa / tunti, jos omalla lapparilla haluat surffailla, tosin sita voi tehda vain hotellin aulassa. Tosi hitaat yhteydet .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 20:26

Saas nyt nähdä mitä vielä keksii?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 20:27

En ole suunnitellut mitään, katson mitä aamu tuo tullessaan. Aamuhan on iltaa viisaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:41

oikein hauskaa lomaa palisanterille sinne jonnekkin .. ! no huomenna ehkä käväsen metsässä katsomassa mitähän satoa sieltä saan ja ihan vaan normaalia koti-oleskelua .. voi olla että saadaan päivällisvieraita ja niitä sitten emännöiden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:48

En ole vielä paljo huomista miettinyt. kait sitä aina tekemistä riittää tämän omakotitalon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 21:21

lähden vissii kaverin avuks kantaa ulko ruukkuja talviteloille eli siis varastoon..käydään pärräilee, tehdään hyvää ruokaa ja valmistaudun taas tulevaan työ viikkon.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 21:40

Aamulla heti klo.8,kun uimahalli aukee menen uimaan ,vetäsen kilsan,niinkuin käyn aina kolme kertaa viikossa.Sen jälkeen lähden Kulosaareen äitini luo ja vien tuliaisiksi äsken valmistamani kanttarelli-kastikkeen ja ostamani prinsessa-kakun.Vietetään jälkikäteen mun synttäreitä.Illalla sitten menen vanhemman poikani kanssa Kaapeli-tehtaalle.Siellä on suuri pudo-näytös ja muitakin itsepuolustuslajeja,Suuri pudo-mestari Arman esiintyy siellä myös.Sitten kotiin naosuilemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:10

pienet rapujuhlat, formulaa, keihäsfinaali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:18

kirpputoria, ehkä maalausta, pyykkäystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 02:03

WAU palisanteri,huikeeta!!
Mulla on huomenna(tänään)ohjelmassa siivousta,siian suolaamista,ehkä mustikkapiirakan tekoa ym.kodin fiksausta,sillä illaksi tulee Torontosta mun tätsy ohikulkiessaan Pärnusta Somerolle.Yöpyy meillä ja päästään jutun juurille.Pikkupoikaa(Arttu 10v)pitää ulkoiluttaa eli kiirettä pitää koko päivän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:04

en mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:46

Tänään vaan syön ja lepäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 16:00

Nyt on se huominen ja seuraan F1-kisaa, sen jälkeen keihäskisaa.
Toivottavasti suomalaiset pärjäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:36

Ihan pyöräilyä ja uintia vaan koko viikolle, on luvattu ja povattu erittäin lämmintä viikkoa joten jos tänään passaan niin huomenna ihan varmasti pyörällä uimaan ja sitten kaupungin kautta kiekkogolfaamaan.