Mikäs on ollut/tulee olemaan tän päivän/viikonlopun ohjelmanne ?

Ite kävin laittaa just saunan päälle, kun jkv paleltaa, en kait vaan kippeeks oo tulos... no nouu...

Avainsanat: päivä viikonloppu ohjelma suunnitelmat sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 13:02

Olen nyt lahdessa ja täällä on harrastettu frisbeegolfia, uintia, mölkkyä ja pyöräilyä. Myös useita kavereita olen tapaillut ja parit kunnon löylyt on otettu. Nyt tekisi taas mieli mennä uimaan mutta saattaa siirtyä huomiseen. Koko loppuviikon päivälämpötilaksi on luvattu yli 20 astetta, lämpimämpäähän täällä on nyt kuin itäsuomessa kesäkuussa.

Kysyjän kommentti

Kuullostaa rennolta oleilulta ja silti virikkeiselt, varsinkin tuo mölkkyily, niin sitä pitää:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 16:30

Lepoa koko päivän ja tallenteiden katselua. Ihana hiljaisuus vallitsee taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 16:44

Konserttiin menen. Pitäisi jo tälläytyä ykkösiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 16:44

Rompepäivät, antiikkimarkkinat, huutokauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:01

Lapsenlapsia olen eilisestä asti hoitanut ja aamupäivällä huomenna heidät haetaan pois, raskasta hommaa tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:39

Kaupassa käyntiä, Napsussa napsutellaan, puhelimessa ystävien kanssa, ruokailua, lepoa, yhdessä oloa oman kullan kainalossa, telkkaria ym. Kaikkea kiireetöntä touhuilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 17:39

Ei mitään ihmeempiä, ehkä ajelua pikkasen autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:47

F1-kisakoosteen katsominen, jos ei nukahda kesken kaiken. Ja illalla Loiron ohjelman katsominen, kooste sekin kyllä on takavuosilta. Lueskellen menee ilta. Aamulla tuli jo kaupat heitettyä ja pelit karvapalloa pelattua. Niin no voisi tietenkin vielä grillata illalla jotain pientä suupalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 18:53

Torilla ja hallin kalakaupassa,graavisiika raaka-ainetta hakemassa,oleskelua ja Arttupojan kanssa pientä ulkoilua(pojanpoika pitkäkarv,sheriffipoika),kasvimaalta hakemassa salaattia,porkkanoita,punajuuria ja perunoita.Raskasta tämä viljelijän elämä,kiire tuli vielä huussipaperikauppaan ennen kuutta.Nyt lurpattaa ja pitäis sapuskaa väsätä,kun nälkä kurnii suonissa;hohhoh!!
En jaksa edes saunaan mennä,joten passaan sen,mutta nälkä on kamala.Nyt pitää potkia itseä persuksiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 19:06

Työssä tänään myöhään ja huomenna vapaalla, mut yöksi sit taas duuniin unta valvomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 19:37

kaupat kierretty, siis ruoka ja kirppis, autotallin järjestykseen pistämistä nyt kanankontit grilliin , sekä ranttasaunaan ..uskaltaisko sitten vielä uimaan... josko jaakon heittämä kivi jo lammen veden ois viilentänyt..no kohta sen sitten tuntee.. huii .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 19:40

Siivousta, kaupalla käyntiä, saunaan mentiin ja nyt sit äsken käytiin saunassa. ja nyt sit tehdään vähän juoma paukkuja ja nautitaan yhteisestä perhe elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:05

Aamusta aikaisin kävin hallissa uimassa kilometrin.Sieltä torille ostamaan kanttarellejä.Olimme ystäväni ja hänen pikku-prinsessansa 4,v kanssa Seurasaaressa(Helsingissä)grillaamassa makkaraa ja syöttämässä pähkinöitä oraville.Tulin vasta vähän aikaa sitte kotiin ja nyt alan laittamaan niistä kanttarelleista kastiketta tässä napsuttelun ohessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:12

olin puntilla ja kisoja kattonut.. kohta meen suihkuun ja nukkumaan. huomenna aamulla jaan lehdet ja käyn puntilla, sitten formulat ja keihäsfinaali, ja pienet rapujuhlat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:21

Kaupoilla käytiin,sit saunottiin,huomen aamulla lähdemme hakemaan poikani muuttokuormaa toisesta kaupungista,tulee viiden muualla olo vuoden jälkeen kotipaikkakunnalle,voit uskoa,et se on äidistä mieleinen asia,sai täältä työpaikan,mikä on suoranainen ihme tänä lama aikana.