Tuunaisitko itse arkkusi?

vai meneekö tämä yli sinun huumorintajusi?

www.iltalehti.fi/uutiset/200...6_uu.shtml

Avainsanat: tuunaa arkkusi vaikkapa salmiakkikuvioin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 17:59

Jos tekisin, niin siinä pitäisi olla ainakin reiät sitä varten, että madot pääsevät välillä yrjölle. Olen kuitenkin luonnonsuojelijana ajatellut matoparkojen parasta ja minulle tehdään polttohautaus ja tuhkat heitetään kuohuvaan koskeen.

Kysyjän kommentti

matojen puolesta valitsin vastauksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 13:45

Ehdottomasti, eikä sitä tiedä vaikka kohta aloittaisinkin lootan rakentamisen.
Kangaslammilla asuu pariskunta jotka kaiken muun lisäksi ovat tehneet itselleen ruumisarkut valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 14:13

HÖH,se olikin puuarkku,haluaisin tehdä kokoontaitettavan vahvasta pahvista,kun on pienet tilat.Puu materiaalina on ihan turhan kallista polttaa arkkuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 14:14

Kyllähän mie voisinkin, kuulostaa ihan hauskalta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 14:24

Mieluummin vaikka intialaistyyliset hautajaiset.
Valtava kokko ja tuhkat järveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:11

Kyllä mä oon jo toivomuksen pistänyt omaisille. Haluaisin yksinkertaisen puuarkun. Kysymyksessä on polttohautaus ja puuarkku on palaessaan ympäristöystävällisempi, kuin perinteiset valkoiset ennen niin suosiossa olleet arkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:29

en tuunaa,missäs siinä on huumoria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:35

No en ite tuunais, kyllä, aikas kornia, jopa mustaa huumorii mielestäin, mut jos tuo jollekkin sopii, niin mikäs siinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 16:45

En tuunaa. Päättälöön omaiset millaisessa arkussa hautaan pääsen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:13

en.. minut saa polttaa mahdollisimman halvassa laatikossa. On aivan turha upottaa siihen tuhansia kun ei siitä itse tiedä enää mitään ja se on rahan polttamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 18:31

jos mahdollista haluaisin paksusta pahvista eko arkun joka palaa iloisesti , siinä vois olla aurinko ja kukkasia , enkä halua itkeviä saattajia vaan , et kaikilla ois hauskaa , viina virtais ja tanssi sois .. ois ihana katsoa pilven reunalta iloisia ihmisiä, ei parkuvia ja surevia .. olenhan silloin ilman kipuja , joten nauran ja tanssin itsekkin.. kait.. voi olla et sinne roihuun joudun , mutta sama se .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 19:47

Empä moiseeen kyllä rupea.En haluis pitää ruumisarkkua nurkissani odottamassa milloin loppuni koittaa. Ja ei väliä millainen arkku minulla olisi päättäköön siitä joku muu. En varmman tiedä haluisinko polttohautaustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:07

Hyvä idea!Harrastan ja teen työkseni kädentaitoja.Tuunaisin mielelläni oman arkkuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:14

joo, lewis hamiltonin ja usain boltin kuvilla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:58

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 06:00

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:16

eihan sillä enä väliä oo silloin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:53

Kun maallinen vaellukseni päättyy on ihan sama vaikka minut tuhkattaisiin muovipussissa.