keräätkö paljon nettiosoitteita suosikit kansioon?

itselläni IE, en tiedä onko muissa selaimissa samanlainen kansio.

joka tapauksessa itselläni on piiiitkä lista eri kohteisiin ja en ole varmaan käynyt puolissakaan sen jälkeen kun ne olen suosikit kansioon laittanut.
pitäisi varmaan käydä läpi ja karsia kaikki ylimääräinen.

Avainsanat: suosikit kansio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 20:50

Sitä vartenhan se suosikki kansio on koneessa, sieltä ne on heti käytössä, mut jos on paperilla tiedätte miten niille käy, ja kuka jaksaa kirjoitella kun yhdellä klikkauksella se on varmassa tallessa koneella, eivätkä vie juurikaan tilaa kovalevyltä vaikka olisi satojakin, tietysti on järkevää siivota aika ajoin niin on paremmin hahmoteltavissa, täyttäkää kansiot ihmiset sitä varten olemme ostaneet koneemme.

Lähteet:
eläköön kovalevyt ja tallentaminen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 10:57

täältä napsusta otan niitä linkkejä ja nyt ihmeissäni, et mihin ne kaikki onkaan, ihan hirmuinen lista on täälläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:01

no jos meen sivulle, ja ajattelen etten löydä sitä uusiksi, lisäään sen suosikkeihin.. mulla on suosikeissa kaikki ne missä joka päivä käyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:03

Itsellä on 15 linkkiä, lisäksi suosikkilistassa on yksi kansio tyttären nimellä. Kun klikkasin sitä, esiin tuli varmastikin yli 50 osoitetta. Tytär asuu 500 kilometrin päässä, mutta ollessaan lomilla luonani käyttää mun tietsikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:16

liikaa,
ihan liikaa,
pitäisi aina välillä muistaa siivota ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 11:50

En sinne vaan paperille. Jotka sitten tarvittaessa ovat tietysti jemma nimisessä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 14:17

En hirveästi, jos niitä on liikaa niin ei tule käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 14:18

Suosikkeihin kerään tarpeellisia matkavinkkejä ym.mielenkiintoista(mun mielestä)tsekkasin just mitä siel on,pitäis varmaan siivota se sarake?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:27

Minulla on Suosikit-kansiossa paljon eri osoitteita. Siellä on paljon hyödyllisiä, esim. Terveysportti ja sitten vähemmän hyödyllisiä, mutta viihdyttäviä, esim. Miniclip Mahjongg -peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 16:46

Minulla noin kymmenkunta,töissä vähän enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:09

En keräile ollenkaan.Vois kyl alottaaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:15

Vain tärkeimmät ja hyödyllisimmät linkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:32

Kyllä,mulla on etenkin hyviä leivonta- ja ruokablogeja suosikeissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:19

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:46

Näyttää olevan kokonaista viisi kpl.
Ja nuokin haen kuitenkin usein googlen kautta tai ne tulee tuosta alavalikosta suoraan osoitekenttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 23:36

En edes tiedä mistään suosikit-kansiosta, joten ei ole yhtään. Tärkeimmät osoitteet ovat kirjanmerkeissä. Mutta ehkä puhun nyt ihan eri asiasta kuin toiset.