Maistuuko sinulle ruoka heti aamusta?

Minulle puuron syönti heti aamusta on todellinen pakkopulla,mut se on välttämätön paha,kun on otettava sokerilääke.Sen sijaan kyllä kahvia kaipaan jo heti aamusta.

Avainsanat: puuro pakkopulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 09:22

Ei ole nälkä aamuisin, ja se tekee aamiaisen syömisen pakkopullaksi. omasta laiskuudestakin se on kiinni kun ei saa ittestään irti keittämään puuroa taikka tekemään voileipää.
pitäisi varmaan ruveta tekemään edellisenä päivänä leipiä ni maistuisi aamulla hyvältä kun nappaa valmiin leivän jääkaapista.

Kysyjän kommentti

Minun on syötävä aamulla,et voin ottaa sokerilääkkeeni,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 08:15

Kyllä kelpaa ruoka, puuroa en tosin usein syö mutta esim. leipää ja sellaista. Ja jotain lämmintä juomaa kuten kaakaota.
Vielä en ole kerennyt syödä tälle aamulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 08:34

Kyllä. Yleensä on nälkä heti aamusta, tosin puuroa en keittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:18

joo heti kun herään meen syömään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:33

heti kun herään huuta suolet , et onks kurkku katki, kun ei tuu murkinaa.. jot syötävä on heti jotain, jotta huuto loppuis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:03

MAISTUUUUUUUUUUUUUUUUU

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 11:44

En pysty aamuisin laittamaan mitään muuta kuin kahvia sisuksiini. Aamupalan syön tuossa puolenpäivän aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 12:17

Ruisleipää, leivän päälle jotain leikkelettä, tuoremehua, kahvia = mun aamuruoka, mutta mikä siinä sitten on, et kun ollaan esim. laivalla, niin aamupalapöytään ehdottomasti päästävä ja silloin kyllä uppoo, ei paatti, vaan ruoka:) ja samoin sunnuntaiaamuisin, jos myöhempään herää, niin maistuu paistettu pekoni, mukakokkeli/paistettu muna, prinssinakit ja sun muut sörsselit, eikä tee heikkookaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 14:19

Ei yleensä mutta tänä aamuna ihme kyllä maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 14:31

Monta kertaa herään nälkäisenä kuin susi eli mun on pakko syödä tukevahko aamiainen,siihen harvoin kuuluu kuiteskin puuro,mutta töissä jos on ruispuuroa,se kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:57

Kun herään aamulla aikaisin mennäkseni töihin, niin ei maistu ku kahvi. Sitt viikonloppuna maistuu jugurtti ja hedelmät aamupalaksi ja tieteski se kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 18:51

Ei. Armeijassa ei ollut paljon vaihtoehtoja jos meinasi aamupäivän jaksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:08

Eipä minulle kovin hyvin maistu aamulla mikään. Mutta on pakko jotain syödä kun pitää otta verenpaineen lääkitys heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:25

Joka ainoa aamu syön lesepuuroa,johon sekotan ruokalusikallisen pellava-rouhesiemeniä.Ja hyvin on pudonno jo pari vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:17

Syön joka aamu aina kunnon aamiaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:05

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:27

Ei maistu..kahvilla mennään puolille päivin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:16

Aamukahvin kanssa maistuu ihan hyvin pieni voileipä ja jogurtti, lasi mehua lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:42

Jotain pitää koittaa haukata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:25

riippu päivästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:18

En syö aamulla yhtään mitään.
Tänään olen juonut muutaman lasin raikasta lahden vettä ja hyvin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 23:23

Piti sekin lysti opetella että aamusta on syötävä. Se kuului tähän laihdutusprojektiin. Ja hyvin on tehonnut. On jopa nälkä aamulla herätessä.