Onko sinulla vihamiehiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 07:49

Eipä ainankaan sellaisia ole tiedossani,mutta kadehtioita kyllä löytyy,en vain käsitä mitä minulla on sellaista mikä näiltä puuttuu,eräs tuttuni sanoi minulle,et onhan sinulla hyvä ja rakastava aviomies,mieti sitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 07:07

Tietääkseni ei ole..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 07:17

Ei tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 08:16

Eipä kovin monia, kukaan ei ainakaan ole tunnustanut olevansa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 08:32

Ei kait...? Minullakin on kadehtijoita, vaikka minulla ei ole mitään kadehtittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:25

voipi olla, voipi olla ettei olekkaan. en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:45

noo-o en tiedä kylläkään ketään, mutta voipi olla jotta oiskin, ei ainakaan tule mieleen just ketään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:48

Ei vihamiehiä, mtta kadehtijoita tuntuu olevan täällä Napsussakin. Luulen sen johtuvan siitä, että olen tyytyväinen siihen mitä minulla on enkä narise ja valita siitä mitä en ole saanut. Sitäpaitsi olen todella vähään tyytyväinen, ja niinhän ei sitten saisi olla. Kun lisäksi kiinnostukseni kohteet ovat melko erilaisia kuin enemmistöllä, niin sekin tuntuu ärsyttävältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:03

Ei tietääkseni varsinaisia vihamiehiä tai naisia, mutta henkilöitä jotka eivät pidä minusta.
Kaikkien mieleenhän ei voi olla, eikä ole tarvekaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:03

toiv. ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 11:42

Kuulun siihen katekoriaan jota itse kyselin äskettäin. Olen eitoivottu sukulainen muuhun sukuun kuin omani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 14:05

Voip olla et on, voip olla ettei, nuit vihamiehii/naisii, eivät oo tulleet sanomaan ainakaan päin naamaa....tiiä sitten, yritän tulla kuitenkin kaikkien ihmisten kanssa toimeen, johon auttaa toi pitkä pinnakin....ja hjuumorii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 14:19

Ei kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 15:50

Ei kaikkia tarvitse eikä voi rakastaa,mutta jotenkin toimeen tulla esim.töissä,vihamiehiksi saakka en usko olevan ketään.Omalla linjalla omin päin,sopeutuen tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 16:06

En nyt vihamiehistä tiedä, mutta on ihmisiä, joiden on vaikea sulattaa persoonaani. Kaikistahan ei voi pitää, eikä tarvitsekaan. Olen tyytyväinen, että ystäviäkin on aivan riittämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 22:28

Ei varmaan varsinaisia vihamiehiä....tietääkseni, vaikka välillä siltä tuntuukin. Kateellisia ihmisiä kyllä on maailma pullollaan ja joka puolelle niitä tuntuukin aina vaan riittävän? Varmaan sitten on sellaisia jotka eivät voi sietää luonnettani, kun en lähde kaikenmaailman hömpötyksiin mukaan.....sapettaa muutamia ihmisiä silmin nähden........arvioin aina tilanteen........siis vastarannan kiiski?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:06

En usko olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:44

Ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:26

ehkä muutamaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:16

Ei varmaan sellaisia joita tarvitsisi pelätä.
Kateellisia on muutama ja kaveruussuhde erääseen loppui juuri sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 23:19

Ei taida olla, ja jos on, niin vihatkoon rauhassa. En minä siitä kärsi kun en tiedä. Taitaa kärsiä se vihaaja enemmän.