Kuinka uteliaita olette saamaan tietoja toisten asioista? Lukisitko minusta kaiken,jos kertoisin?

Olen huomannut näillä sivuilla katkeruutta ja kateutta,varsinkin,kun kyse on pisteistä.
Haluatte paljon tieoa ja sitten ihmettelette,miksi joku kysyy samaa asiaa useampaan kertaan.
Tämä Napsu on muuten loistava.

Lisätty: 02.07.2008 - 08:29

Olen Napsun käyttäjänä Gristalli,jos jotain kiinnostaa.Harmitti,kun lähetin kysymyksen anonyymisesti.
Enkä ole huomannut mitään kateutta tms.

Avainsanat: uteliaisuus kateus napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2008 - 10:45

Tuskinpa jaksaisin kiinostua mistään yksityiskohtaisista 'paljastuksista' ja niinpä jäisivät lukematta (eihän tämä mikään treffi foorumi olekkaan).
Sensijaan helpottaisi vastaamista jos tietäsi kysyjästä ne normaalit profiilitiedot jotka valtaosasta Napsun aktiivikäyttäjistä onkin näkösällä.
Ymmärrän kyllä että anonyymi kyselymahdollisuus on hyvä olla olemassa, mutta kuitenkin valtaosa kysymyksistä on sellaisia että ne varmasti voisi esittää ihan omalla nimimerkillään (ja saada silloin myös parempia vastauksia).
Tuosta katkeruudesta ja kateudesta olisin vähän eri mieltä, muutamia harmistumisia ja ehkä vähän pikaistuksissa kirjoitettuja kommentteja on näkynyt, mutta ihan valtaosaltaan todella asiallista tekstiä. Näin väittäisin asiaa vähän seuranneena.

Lähteet:
omat havainnot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2008 - 10:59

Mielestäni napsu ihan hyvä juttu!! Useimmiten asiallisia kysymyksiä ja tosi hyviä vastauksia! Se oli minä kun kirjoitin että hermostuttaa kun laittaa sama kysymys moneen kertaan. Silloin se henkilö oli laittanut viiteen kertaan sama... Oma asia jos laittaa, mutta saa se hermostuttaa silloinkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 11:07

Jaa, emmää varmaan lukis :) Tietysti riippuu paljastusten mehevyydestä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 11:44

kyllä
hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 13:47

riippuu kuinka mielenkiintoinen olisit..

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 01.07.2008 - 21:40

No jos tuntuisi kiinnostavalta, voisi silmäillä. Mua ei hirveesti kiinosta kyllä ihmisten asiat, siis uteliaisuus mielessä.