Oletko eitoivottu sukulainen?

Avainsanat: ei toivottu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:16

Monille olen kyllä. Vähän liian rämäpäinen olen joskus ollut.

Kysyjän kommentti

Kiitos, mutta kuten sanotaan: sukuaan ei voi valita. Älä välitä, ei minuakaan toisen puolen suku hyväksy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 02:01

Kyllä olen. Sillä en ole mikään sukulaistyyppi ollenkaan. Lisäksi alla olevan listan mukaisia asioita ei tarvitse miettiä, ainakaan jatkuvasti. Ne ajat on menneet ja olleet. Kymmeniä vuosia siinä oravanpyörässä tulikin jo oltua.

- Menetkö sukuloimaan? Tuntuuko pakolliset sukutapaamiset ahdistavilta? Meneekö niissä loma hukkaan?
- Oletko sukuloimatta? Kannatko huonoa omaatuntoa koko kesän siitä, ettet suorita kesävelvollisuuksiasi?
- Mökille anoppilaan? Hyttysiä, järvi kaukana ja ruoka pahaa ihan varmasti.
- Sukulaisia tulossa kylään? Eivät ole ilmoittaneet, kuinka kauan aikovat viipyä. Voivat olla viikon, kaksikin…Kuinka paljon niitä taas tulee....?
- Mitä ostetaan lahjaksi kaikille miljoonalle sukulaiselle?

- yms........

Lähteet:
sukulaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 04:23

En ole sukulaisteni kanssa juurikaan tekenisissä.Paitsi äitini,joka asuu tossa ihan lähellä.hänelle olen kyllä toivottu sukulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 08:11

Kyllä, paitsi veljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:17

Pidän sukulaaisini yhteyttä ja en ole ei toivottu henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:03

kyllä olen. jotkut pitävät joskus puhelimitse yhteyttä koska se on heille piintynyt tapa. muttei se puhelin keskustelukaan oikein toimi kun ei kellään oo mitään sanottavaa.
sitten jos olisin töissä niin sitten muuttuisi ääni kellossa...kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:17

olen ihan pidetty henkilö sukuni suhteen , olemme hirveän sukurakasta porukkaa ja paljon ollaan yhteyksissä .. joka kesä on sukujuhlat isän puolelta ja nyt syyskuussa on äidinpuolelta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:11

en kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 18:43

Meillä on serkkupoikien 10hlö joka kesä tapaaminen jonkun teeman ja saunan kanssa tapaaminen viikkoa ennen juhannuata lauantaina niin ei tarvitse kalenteria. Toki ystävät voi valita mutta sukulaisia ei

Lähteet:
Sekä/että

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:15

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:46

välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:57

En oikeastaan tapaa sukulaisiani mutta en ole mikään häirikkö joten tuskin kukaan noin ajattelee. Tosin mistäs sen tietää mitä kenenkin päässä oikein liikkuu...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:35

Ehkä olen, kun ei kutsuja pahemmin satele.