Löytyykö automerkkinne logosta mitään sanottavaa?

Omani logossa on renkaan sisällä ylösalaisin oleva Y kirjain. Kun sitä katsoo edestäpäin niin mistä se minua muistuttaakaan: kun katson vasemmanpuoleista viistosti vasempaan osoittavaa viivaa, se kertoo että voin viedä koslani kahdeksalta korjaamolle. Ylöspäin osoittava viiva muistuttaa että korjaamon pojat ovat ruokatunnilla silloin. Ja se viimeinen viiva sitten huomauttaa että korjaamo sulkee ovensa silloin ja minun on haettava romuni pois sieltä korjaamolta sitä ennen.

Lisätty: 29.08.2009 - 18:22

Vähän arvelinkin ettei oikein löydy. Mutta kuten huomasitte, ei me mersumammatkaan ihan täydellisellä autolla ajele.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 01:48

En tiedä logosta, mutta ainakin tämä tarina. Syyksi juuri Volvon valintaan Markkanen ( "Volvo-Markkanen" ) on maininnut sen, että kyseistä automerkkiä mainostettiin 60-luvun Tanskassa murtovarmaksi, jolloin hän koki kyseisen auton varastamisen ikään kuin haasteena. Hän tutustui autoon vuokraamalla yhden ja opettelemalla kuinka se voidaan ottaa käyttöön ilman avaimia.

Kysyjän kommentti

Kiitos, omalla tavallaan fiksu kaveri - vaan ei pitemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 04:20

Ei löydy,kun en omista autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:40

Sininen ja valkoinen, suomen värit. Ei se muuta kerro =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:52

saab = saa baanailla , (eli ajaa teitä pitkin..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:16

Kaunis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:46

en omistaa autoaa