Onko elefanttijalkapallo tuttu laji ?

Ehdottelin viime talvena töissä, että olis tehty joukkue ja oltais osallistuttu MM-kisoihin nyt syksyllä. Tosikot eivät innostuneet asiasta !!

Lisätty: 22.08.2009 - 10:52

Sori !! Se on oikeelta nimeltään norsujalkapallo. Miten lie yöllä ollu elefantti mielessä =))
Pallona on jumppapallo.

Avainsanat: elefanttijalkapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 09:24

Ei ole tuttu laji,mutta kyllä tälläkin kylällä sen verran elefantteja on,et hyvin sais joukkueen pystyyn,pelattais sit kimpassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.08.2009 - 00:53

Juu juu. Mennä keväänä mennä lyllersin näitten jenkkakahvojeni kanssa niin mahottomasti puuskuttaen tuolla pihalla. En kyllä nähnyt oliko pallo matkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 01:16

Katsomossa olisi varmaan ollut tungosta: kädettömät pelasi jalkapalloa ja jalattomat istui katsomossa. ... tyyliin. Olisihan siinä jotain itua, kun kaikenlaiset maantallaajat voisivat osallistua kisoihin. Niissä olisi varmaankin sitten seebra tuomarina? Valmentaja voisi sanoa hävityn ottelun jälkeen joukkueestaan: Vaatii hieman lisää reenausta, sillä eräät olivat nähneet jalkapallon ja toiset jopa potkineetkin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:17

No ei tosiaan ole tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 04:17

En oo kuullukkaan ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:12

en oo kuullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:16

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:47

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 12:08

En ole pelannut sitä mutta laji on tuttu tuolta kuntoisuuspuolelta. Siitä käytetään välillä hieman muitakin nimiä. Menkää mieluummin suofutiksen mm-kisoihin hyrynsalmelle.