Raportti Hgin TaiteidenYöstä;maailman lopun meininki Finlandiatalon luona,paniikki iski ja ajoin hullun lailla rauhalliselle koti

kulmalle,oli suoraan sanoen tyttö-ja poikapuolisten pissisten suurta kus&pis-juhlaa.Ei ole mitään mulle moisessa kohelluksessa,kiitos vaan.Kyllä ulk.muusikot konsertista ulos tulleessaan varmaan ihmettelee menoa ulkopuolella.

Avainsanat: taide&kulttuuri+kus&pis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 10:51

Olin Roskildessä vuonna 2000 jolloin yhdeksän (9) ihmistä tallautui kuoliaaksi Pearl Jamin esiintyessä. Keikka keskeytettiin mutta vasta aamulla paljastui mitä todella oli tapahtunut, se veti kaikki 100´000 jäljelle jäänyttä melko hiljaiseksi ja näkyi loppu festarin ajan myös muiden esiintymisessä. Sen jälkeen en ole edes suunnitellut meneväni aivan lavan eteen.

Kysyjän kommentti

Joopa joo,luin seuraavan päivän lehdestä,että Finlandia-talon luona oli puukotus kymmenen aikoihin,olipa hyvä,et suoriuduin niiltä kulmiltä sukkelaan veks,pari parikymppistä nahistelleet,sentään sen ikäiset...onks toi nyt kivaa,kysyn vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 22:43

Asun Helsingissä,mutta ei oo mitään fiilistä lähtee.Siell on varmaan mieletön häslinki!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 23:25

Eikös siinä Taiteiden yössä olekin taiteesta kysymys. Taidettahan sekin on kun jättää pissijälkensä kotikaupunkinsa katutasoon. Taitaa olla että yhä vain nuoremmat ja nuoremmat valtaavat kaiken maailman bileet missä saa ryypätä ja mesota. Suurissa massatapahtumissa kun ei taida se virkavallan valvova silmäkään ihan kaikkialle nähdä.
Henkilökohtaisesti välttelen kaikkea suuria massatapahtumia. Minulle riitti kun kävin nykäsmattia katsomassa ja humalainen kaatui päin polveani niin että se sattui oikein kunnolla. Pysyttelen kotosalla vähän aikaa. Huomenna olisi kyllä Charles tuolla lähilavalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 23:39

No vähän on karnevaali meininkiä ja kapakkatunnelmaa, ei se nyt panikoimaan pistänyt. Örveltäjiä ja kuseskelijoitakin löytyy, muttei nyt sentään mitenkään mielettömästi. Tapahtumia on niin paljon tarjolla ettei kadulla tarvitse notkua, me vietettiin ihan kiva ilta syöden hyvin lattarirytmien säestyksellä eikä kotimatkakaan tuntunut mitenkään hengenvaaralliselta ...

Ohjelmaa olisi piisannut vielä pitkään, mutta kun vanhan täytyy päästä taas aamulla liikenteeseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 23:53

No samanlaista palautetta olen kuullut muiltakin. Pissisten pileet ja kaikki örveltäjät seassa niiden jatkona. Ei kauheesti jaksa enää kiinnostaa moiset kansantanhut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:19

joo-o, taiteiden yöt samanlaisia täällä Lahdessa, pelkkää juopottelevaa teinilaumaa silmän kantamiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 06:08

Ablodeera! Että iski, minä olen kokoajan yrittänyt sanoa että se on "päätönkaupunki".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:19

Tapahtumat vetävät massat paikalle. Ymmärrys ei kulje mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:22

Ei sinne viitsi mennä muuta kuin alkuillasta.Kävin Akateemisessa ostamassa kirjan ja otin nimmarin (Donnerilta).
Sitä olen aina sanonut että mistä ihmeen syystä naapurikuntien roskajoukot tulevat meidän kaupunkiin, järkätkööt omat juhlansa. Me maksamme nuokin kalaasit ja niiden
siivouskustannukset. Pissikset eivät edes ymmärrä mitä sana taide tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:51

joo