Sanotaan kassaneiti, mutta nykyisin on myös uroksia kassatöissä. Mikä nimike heille ?

kategoria sitä sun tätä

Avainsanat: kassatyöntekijä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 20:25

Kassahenkilö olis aika pätevä - vois käyttää molemmista sukupuolista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 20:40

Kassasetä on miespuolinen kassatyöntekijä, jonka sinänsä pitäisi olla tänä päivänä aivan hyväksyttävää ja ehkä jopa normaalia.

1. “AI SÄ OOTKI MIES!!!??”
- Juu…

2. “Ei mennäkkää tähän, mennää ton vähä nätimmän tytön kassalle…”
- Tervemenoa!

3. “Kuis sä nyt tänne oot joutunu?”
- Ihan autolla tulin…

4. “On se kiva kun nykyään näkee niin erilaisia ihmisiä.”
- Niin no, olenhan todella erikoinen ihmetys.

5. “Saaks jätkä paljo pesää!?”
- Jaa-a, työni ei varmaan vaikuta mitenkään seksuaaliseen aktiivisuuteeni…

6. “Myisit nyt, KYL SÄ TIIÄT.”
- Meillä ei myydä aikuisviihdelehtiä alaikäisille.

7. “Öh… Tuota niin ihan vaimolle tulee nämä stingit… syntymäpäivät katsos kun…”
- Älä vaan kerro enempää.

8. “Sä varmaan tiiät et onkohan tää maali vedellä ohennettavaa?”
- En kyllä osaa sanoa, jos vaikka kysyisit rakennusosaston myyjältä.

9. “Voi ei tää mun ajokorttikuva on niin hirvee voi ei”
- Ei minua oikeastaan kiinnosta, kunhan nyt vaan saisin sen henkkarin loppuosan…

10. Siviilielämässä: “Hei toi on se kassatäti!”
- TOTTA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 20:59

Kassaherra =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 20:59

kassakka:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:14

Varmaan kassahenkilö on hyvä nimitys.Mieheni nimittää lähikaupan miespuolista kassaa karvaiseksi kassaneidiksi, koskatällä karvan kasvu näyttää olevan hyvin runsasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:50

jos on kassan mennyt niin neiti mikä neiti oli jalkojen välis kumpi tahansa.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 21:55

Rahastajapoika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 22:04

Ei nyt ainakaan kassa-herra.Myyjäksi minä tuppaan nimittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 22:05

Kiva että on kassa-poikia-myös..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 22:35

Kassarouva><Kassahärra -D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 23:55

kyllä meidän kulmilla se kassassa istuva henkilö on yksinkertaisesti KASSA , sukupuolesta riippumatta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:21

Kassamies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 03:48

Hmmm... kyseessä on henkilö joka ottaa rahaa vastaan enemmän kun antaa takaisin eli "katainen" (valtiovarainministeri).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:26

Myyjä se on nykyään sillä aivan suurimpia tavarataloja lukuunottamatta tekevät paljon muutakin kuin vain jököttävät jakkaralla.

www.mol.fi/paikat/Search.do?...hrase=lidl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:17

kassamies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:00

Kasööri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:26

kassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:01

kassapoika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:29

Jos on kassaneiti, niin sitten on oltava myös kassaherranen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:33

Kassa riittää myös henkilöstä, sanotaan myyjiäkin vain myyjiksi. Ei kait kaikki "kassaneidit" sentään neitejä ole?? On varmaan jokunen rouvakin mukana, ainakin ex-rouva.
Ei kaikki ole myöskään demareita.... ei läheskään kuten tällä palstalla ...hmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 18:28

Toi kasööri oli kiva