Klikkaarahaa?

Ajateltiin tuossa kaverin kanssa kokeilla tuommoista hommaa niin onko kellään kokemusta että onko turvallista tai onko huijausta???

Lisätty: 21.08.2009 - 18:03

EN TIEDÄ MIKSI EI LINKKI AUKEA KOITAN KORJATA

Lisätty: 21.08.2009 - 18:03

EN TIEDÄ MIKSI EI LINKKI AUKEA KOITAN KORJATA

Avainsanat: http://www.freewebs.com/klikkaarahaa/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 21:00

Tässä oikea linkki.
freewebs.com/klikkaarahaa/

Neobux perustuu mainosten klikkailemiseen.
Sivu sisältää 4-5 päivittäistä mainosta ja Neobux maksaa $0.01/ klikkaus.
Sivustoille kannattaa hankkia referaaleja ( tai kavereitasi ts. mukana-klikkaajia), jotka moninkertaistavat ja ylläpitävät tuottosi. Referaaleista lisää alempana.

Saat siis liittyessäsi oman REFERRAALI-linkin, jonka voit antaa sitten kaverillesi jne. ja mudostaa siten ketjun ja kaikki hyötyvät tästä. Referaaliiesi klikit eivät siis ole sinulta pois vaan klikkaukset tarkoittavat pelkää lisäansiota!

Tämä on aivan todellista rahan hankintaa. Voit itsekkin perustaa samanlaisen porttaalin vaikka ostamalla oman domainin ja hankkimalla siihen rahoittajat, eli siis mainostajat. Mutta kannaattaa laskeskella hieman paljonko joudut napsuttelemmaan linkkiä, että todella ansaitset sillä rahaa.

Kysyjän kommentti

Paljon hyödyllistä tietoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 17:06

Anna palaa...jos sulla on urheilumieltä!

Lisätty: 21.08.2009 - 18:31

Asiaa Jumppis,ihan sitä ehtaa itteäsä,ei hätää vaikkei linkki aukeakaan ;-O!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:39

Siinä on munaa, vaikkei linkkis aukeakkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:09

Minä en oikein tuommoisiin usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 23:58

sieltä niitä senttejä tulee,

muttei mitenkään itsestään ja vaivatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:29

Eipä miltään raha sammolta vaikuta. No, saahan sitä aina yrittää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:22

Ei tollaset kannata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:21

Yrittänyttä ei mollata vai miten se meni?
Yrittäminen kannattaa aina, lopputulosta ei voi kukaan tietää etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:27

Klikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:02

en klikka koskaan