Onko normaalia, jos muutama tunti sitten paikattu hammas vihloo syödessä? :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 16:29

Samoin.Saattaa vihloa jonkin aikaa, mutta jos ei lopu niin täytyy ottaa yhteys ko.lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 16:05

en ole moiseen törmännyt, mutta voi olla mahdollista , jos oikein äityy pahaksi tai jatkuu vihlonta niin meneppä takaisn hamppilaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:44

Sanoisin samoin,vihlominen saattaap mennä ohi,paikkauksen jälkeen niinku sopeutumisvaihe,jollei ota yhteys hampilekuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:10

Ehkä se hammas on sen paikkausoperaation jäljiltä jotenkin arka ja vihloo näin aluksi sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 20:58

Kyllä se voi tänään vielä vihloa, varsinkin jos se on puudutettu paikkauksen ajaksi. Parissa tunnissa puudutus yleensä lakkaa. Jos vielä huomenna vaivaa, niin ota yhteyttä hammaslääkäriisi. Joskus voi sattua niin, että paikkausta ei ole tehty "pohjia myöten", siis juuri hoidettu vaikka olisi pitänyt. On tapauksia, joissa paikkan alle on jäänyt ilmaa ja se aiheuttaa pureskeltaessa vihlontaa.

Tiedoksi, että Napsun päivystävähammaslääkärivastaanotto on auki 25 tuntia vuorokaudessa. Täällä sairaat parannetaan ja terveet sairastutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:00

on normaalia.. voipi vihloa pari päivää, onhan sitä käsitelty voimakkkaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:23

Arkana varmaan vaan, eli ei hätää kait

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:19

Viimeksi paikattua hammasta on vihlonut pari vuotta kun syö tiettyä ruokaa.
Hammaskaula on muutamassa hampaassa niin huokoinen, ikään kuin pesusieni, että sinne rakenteeseen jää esim. sitrushedelmistä vihlovaa ainesta aina pariksi päiväksi. Ei auta vaikka pesisi kuinka hyvin ja usein hampaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:17

on aivan normaalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:27

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:03

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:13

Itselläni ainakin vihloo aina paikkauksen jälkeen. Siis normaaliksi olettaisin sinunkin vihlontasi. Mutta jos ei lopu, niin soita vaikka hammaslääkärille. Osaa kertoa varmemmin.