Pelottaako "Possulenssu" ? entäpä onko lähipiirissäsi sairastuneita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 10:12

Ei edelleenkään pelota.
Ei lähipiirissä eikä kenenkään tarvitse mennä asiaa lehtiin kertomaan niin kuin vaikka tuon yhden tamperelaisen hölmön. Rokotteen jako on jo alkanut, eniten pelkäävät sinne vaan jonoon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 15:32

Ei pelota. Toivon vaan, ettei iske juuri tulevan lomareissun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:35

Ei lainkaan,tulee jos on tullakseen.Onhan sen tulosta tiedotettu,.ettei kenellekään ainakaan yllätys ole.Kaikki mahikset saada vaikka mikä kulkutauti,kun työn kautta ihmisiä ja rahaliikennettä menee ja tulee tai sitten tullut tosi hyvä vastustuskyky.Ei tiedossa ketään flunssaista,kausi-eikä H1N1-tapausta,porsaksia kyllä(tiedossa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:49

ei täs panikoiminen auta , paniikki iskee sitten vasta , kun se on omalla tai läheisten kohdalla .. toivottavasti se tauti ei kuitenkaan kolahtais meikäläisiin, eikä sen puoleen kenenkään muullekkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:57

Eipä pahemmin pelota, enkä ainakaan vielä ole kohdannut ketään jolla olisi possulenssu ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:18

Ei pelota pahemmin, eikä ole kellään tutulla tullut tartuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:31

No ei vieläkään eikä tietääkseni lähipiirissä ole sitä. Tulee jos on tullakseen niinkun muutkin sairaudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:24

enpä tunne ketän 'saastunutta' , ei edes kaverin kaveria ...

eikähän siinä pelkääminen mitään auta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:40

ei pelota,en ole tavannut yhtään siihen sairastunutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:42

Ei pelota, jos tulee niin sit se tulee. Ei tuttavapiirissä possulensua, ainakaan tiettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:00

On minulla minun tyttäreni avomies jyväskylässä sairastaa nyt tätä. pelkäämme että se tarttuu tyttäreemme joka on nyt 9 viikolla raskaana. v oi olla sikiölle sit vaaraksi jos tarttuu. vai voiko vältyä siltä kun asuu samassa taloudessa miehensä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:17

Ei pelota, eikä ole vielä röhkityttänyt ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 21:54

Ei pelota. Jos on tullakseen niin tulee. Onneksi ei vielä kukaan ole sairastunut. Nuorin on vuoden ikäinen ja äitinsä odottaa vauvaa, toivottavasti ei heihinkään tule sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 22:11

Jonkun verran pelottaa,koska kuulun riskiryhmään.Olen aina huolehtinut käsihygieniastani hyvin.Nyt hinkkaan käsiäni entistä enemmn.Töissä käytän lisäksi käsidesiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 03:13

röh röh nöf nöf.....kviiiik!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.08.2009 - 03:23

No ei tietenkään pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 11:18

ei pelota, ja ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:10

Riskiryhmään kuuluvana hiukan pelottaa. En tiedä kenenkään tutun siihen sairastuneen vielä.