Karhun metsästys alkoi 20. elokuuta. Onkohan Timppa mennyt karhujahtiin, kun ei ole Napsussa näkynyt? Onko havaintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 16:25

Täällä ollaa ja nalle on pomo vaikka voimasuhteet pitäis olla toisinpäin näissä hommissa,mutta kun pomolla on voima ja valta ni pakko totella.

Kysyjän kommentti

martinselkosille kameralla karhuja pongailemaan, jonain päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:50

luultavasti sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:55

Harrastaako Timppa karhujahtia??
Just tällä kertaa en suuntaa martinselkosille kameralla karhuja pongailemaan,mutta jonain päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 14:02

Eikai! Meillä jo penskana opetettiin että Nallejen kanssa pitää olla kaveri,
Kaikki ne kivat karhuleikit ja karhulaulut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:04

Eikös ne karhut oo aina siellä missä Timppa, tai Timppa siel mis ne karhut, tai sitten se Timpan 'karhu' on tuo hänen laituriprojektinsa??:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:34

Ei ole Timppaa ainakaan täällä tussarin kanssa näkyvyt, tosin koko Keski-Suomen alueella on vain yksi ainoa karhunkaatolupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:43

tuo olikin mielenkiintoinen havainto, mutta luulen kyllä , et timppa on vaunuilemassa jossain kivassa paikassa , jossa ei nalleja ole likimainkaan.. toki voin olla ihan pihalla täs arvaukses.. pitääpi heti kysyä , et mis timppa luuraa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:43

Katainenkin on Nallen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:13

Ei havaintoa, mutta Timpan profiilin perusteella hän on vastaillut viimeksi 19.8.2009 klo 1.30. Eli ei vielä kovin kauan "kateissa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 21:50

No niimpä näkyy olevan, luulin jo että on siellä varamiespalvelu -keikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 22:25

Ei o "timoja"näkynyt,mutta raasin metsässä näin nallen joka nousi ensin kahdelle jalalle ja lähti sitten löntystämään poispäin.En tiedä kumpi pelästyi enemmän????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:05

Ilmeisesti asia onkin toisin päin...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 17:22

Timppa olikin laittanut pussit selkään ja lähtenyt karhujahtiin reisijärven rantaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:06

ei tiedojaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:07

Timppahan on nallejen ystävä, eikä taatusti jahtaa niitä.