Mitä teen, kun kannettavan langaton verkko hävinnyt? Herjaa että "Kaapelia ei ole liitetty verkkosovittimeen Lähiverkkoyhteys".

Lisätty: 21.08.2009 - 14:48

kiitos kaikille. unohdin mainita että vika ei ole operaattorilla. Netti toimii mutta ei langattomana, eli vika on laitteen joka jakaa netin langattomana ja kannettavan välillä.

Avainsanat: netti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:37

Dna:lla on tänään ollut päivitysongelmia pitkin päivää. En tiedä vaikuttaako langattomaan yhteyteen, kun ei itsellä ole sellaista, mutta nettiin ei pääse ainakaan omaandna:han.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:51

mä varmaan kävisin jossain liikkeessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 14:03

Voi olla että vaan operaattori piruilee, odottele vielä rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:09

Tee nyt ensiksi helpoin homma eli sammuta sähköt hetkeksi modeemista ja kytke taas päälle, odota pari minuuttia, kun modeemi ajaa itsensä ylös. Läppäri sitten löytää verkon luultavasti automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:27

Minä sammuttaisin hetkeksi koko koneen modeemia myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:59

Klikkaa hiiren oikealta alhaalta kuvaketta, jossa on kaksi näyttöruutua limittäin.
Sitten avautuvasta valikosta vasemmalla näppäimellä "tutki ja korjaa".
Minulla on joskus langattomat ominaisuudet menneet pois käytöstä. Valitse "ota langattomat ominaisuudet käyttöön" jos sellainen tulee esille.
Noilla minä olen saanut yhteydet pelittämään sammuttamatta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:04

Järjestelmän palautus auttaa myös usein.
Tosin lähetin voi olla myös liikahtanut hieman ja yhteys sen vuoksi katkennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:07

ota yht operaatorin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 21:53

Palaako langattoman yhteyden merkkivalo koneessasi ? Minä ajoittain painan se vahingossa pois päältä.