Moi Napsut,tää on kuvioissa taasen,illalla konserttiin E.P.Salonen,Philharmonia Orchestra I,odotan suurta kokemusta innolla+++-

mahdollisesti muitakin(napsuja)mukana?Kevättalvella hankittu lippu,kapellimestarilla vain
kaksi konserttia Suomessa Hgin juhlaviikoilla.

Avainsanat: finlandia-talo kapellimestari;philharmonia orchestra i e.p.salonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 21:45

Oli varmaan ylentävä kokemus ! Yritän aina vaan saada itseäni lähtemään johonkin vastaavaan, mutta yritykseksi on jäänyt !

Kysyjän kommentti

Kyllä vain,hieno kokemus,kuulla ja nähdä kapellimestarin koreografia ja lähes sadan upean muusikon soitto ja lakkaaminen kuin veitsen kärjellä leikaten.Hieno yhdistelmä sinfoniaorkesteri ja pianisti,mikä yhteensoittaminen ja "keskustelu".Yleisö mylvi seisaaltaan ja hakkasi käsiään,kannatti 100%.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:25

eipä ainakaan tätä napsulaista siellä näy.
En jotenkaan pidä konserteista. Liikaa ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:32

Juu nyt ei sinua kyllä napsannut ainakaan minun hahmossa. En nääs kuulu tuollaisten konserttien faneihin.....sorry vaan....toivottavasti seuraa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:51

ei näy miutakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:30

En pääse paikalle, kun menen Jyväskylään kuuntelemaan Alex Juhnapellon yhtyettä Men in the Sin. Esittävät Juicen musiikkia ja kokemuksesta tiedän, että luvassa hieno esitys. Innolla odotan siis iltaa minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:45

minä olen tämän viikonlopun ihan paitsi kultturellii , joten ne musiikit joita kuuntelen tulee tuolt toosat sit vaan, mutta toivon sinulle oikein antoisaa iltaa .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:25

Hienoa että pääset kuulemaan yhtä euroopan vanhinta ja maineikkainta bandia, ja vielä meidän oma E-P puikoissa, wow, olisin mieluusti eturivissä mutta erittäin salaiset tehtävät pitävät minut toisaalla, ps, annahan jonkinlaista kommentia tänne konsertista. Hauskaa iltaa!

Lähteet:
Wien filharmonic orchestra's indentend - Phil Orchestra

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:02

Varmaan oli hieno ja taiteellinen tapahtuma. Meidän taloudessa tuollaisen kokeminen ei tällä hetkellä onnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:08

hieno homma