Tutkimus: Tytöt lyövät seurustelusuhteessa useammin kuin pojat.

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5248654644

Pitääköhän paikkaansa? Keskustelua kehiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:09

Kyllä se taitaa pitää paikkansa. Moni ei miellä niin sanottua "avokämmen tervehdystä" lyömiseksi. Niitä tuntuu tytöt jakavan nykyään heti kun on pientäkin riitaa, oli se sitten poika-, tai tyttökaveri. Suurin osa pojista pitää kiinni periaatteesta -tyttöjä ei lyödä. Olen kyllä sitä mieltä että jos kylällä joku käy pojan/miehen päälle, oli se sitten kumpaa sukupuolta vaan, niin itseään saa puolustaa..!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:15

Joo taisin lukea Hesarista tuon jutun ja eilen oli uutinen;
Nainen vei ravintolasta miehen asuntoonsa ja veti siellä miestä puukolla! Ei osannut poliiseille selittää syytä tekoonsa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:29

Mustasukkaisuus ja alkoholi aiheuttavat yleisimmin molemmin puolisia riitoja. Useimmiten kuitenkin pohjalla on samantyylinen tarina. Tyttö lähti humalassa kapakasta vieraan miehen mukaan, jonka seurauksena alkoi sitten tappelu. Siis siitä tapellaan, mistä puute näyttäisi olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:29

Kyllähä'n tuo totta olla saattaapi, ainakin jos laukut sun muut välineet laksetaan mukaan, ettei pelkkä paljas nyrkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:52

mä ainakin löin muutaman kerran exääni, ja se ei kertaakaan mua... mut se vaan, että jos miehet lyö niin ne lyö paljon kovempaa ja tuleee pahempaa jälkeä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:25

Kuitenkin avio- ja avoliitoissa mies on naista useammin se lyövä osapuoli. Missä vaiheessa osat sitten muuttuvat tässäkin asiassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:44

Outoa seurustelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:48

en kylläkään hyväksy kummankaan lyömistä, ei tytön enkä pojan.. mutta luin just kans tuosta ja tyttä meinaa sit, et pien läpsäsy ei ole lyömistä, mutta on se , siinä missä pojankin läpsäytys ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:08

Uskon kyllä tuohon. Itse en kyllä lähde lyömään miestäni, koska hänkään ei lyö minua. Sanoilla saatan "lyödä" aika alakanttiin, hirviö kun olen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 10:00

Varmaan se on lähinnä repimistä ja tönimistä.
Harvoin tytöt varsinaisesti lyövät muuta kuin omaa päätänsä seinään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:09

ihan normaali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 22:02

Niin se taitaa nykypäivänä olla. Mutta kaikki asiat tuntuu kääntyvän päälaelleen. Ennen naiset polttivat vähemmän kuin miehet. Nykyisin sekin on toisin päin.