Onko lähipiirissäsi narsismia sairastavaa henkilöä?

Omasta mielestään hän ei ole hoidontarpeessa,mutta osaa kyllä sairastuttaa läheisensä ja tehdä naapurinsa hulluksi,meillä on sellainen itse itsensä ylentänyt talonmies.

Avainsanat: narsismi sairaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 13:13

Ei nyt lähipiirissä, mutta tiedän yhden talonmiehen, joka esitteelee itsensä aina tärkeimmissä tilanteissa kiinteistöpäälliköksi. Kerran kiinteistöön työasioissa tustuessamme paikallisen energiayhtiön toimitusjohtaja kysyikin minulta kuka tämä kiinteispäällikkö oikein on. Sanoin hänelle, että se on vain talonmies, ei kannata välittää hänen puheistaan ja hänen hämmästyksensä voitte vain arvailla.

Kysyjän kommentti

Meilläkin on tämä itse itsensä ylentänyt talonmies vaikka meillä on firma hoitamassa talojamme ja pihojamme.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 12:28

Olen itse! hah haa.

Lisätty: 21.08.2009 - 13:08

Olisko tuo narsissi joku kukka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:41

Ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:03

Ei ole, mutta tunnen yhden. Todellakin hankala ihminen. Sairaaksi tekee kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 13:15

Samassa osoitteessa asuu yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:30

Kaksi kappaletta on lähipiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:53

ei just tuu mieleen ketään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:27

Ei nyt ihan lähipiirissä, mutta tunnen sellaisen. Osaa tehdä läheistensä elämästä todellisen helvetin ja sitten näytellä vieraammille jotain ihan muuta kuin todellisuudessa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:35

Olin suhteessa aikoinaan narsistesen,heikon itsetunnon omaavan,omaa egoaan täynnä olevan miehen kanssa.Se oli yhtä helvettiä!Onneksi pääsin eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:44

No ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:53

ei ole, mutta tiedän sellaisen ihmisen, joka valehtelee jopa hyvää huomenen .. en kylläkään ole hänen kanssaan missään tekemisessä ollut kuin ani harvoin ja silloinkin annan mennä hänen sanansa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos , enkä suuremmin kommentoi pojan juttuja...kun jo tiedän et valetta ne on kuitenkin.. onneksi häntä en joudu tapaan , on muutanut ulkomaille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:00

Exäni oli 100% narsisti ++ kaikenlisäksi vielä väkivaltainen. Oli järkyttävää aikaa se, mutta onneksi ohi jo muutama vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:34

ei muuten lähipiirissä, mutta työelämässä olen kohdannut muutaman tosi rasittavan tapauksen ...

- niitäkään ei kuulemma saa lyödä, sanoi meidän henkilöstöpäällikkö kun varovasti asiaa tiedustelin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:49

Ei kuulu enää lähipiiriin. Noin 10 vuotta sitten pääsin eroon narsistisesta ja väkivaltaisesta miehestä!! Se oli aivan kamalaa, jälkeenpäin ajateltuna ihmetyttää kuinka siitä kaikesta selvisi elävien kirjoihin ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:58

Huumorimielessä olevia tiedän pari.
Tosin nyt piti oikein käydä mietimään ovatko he sellaisia leikillään vai ihan vakavasti...