Teetkö koskaan läheisillesi jekkuja ? Niin, että saatte molemmat nauraa jälkeenpäin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 12:47

Kyllä minä usein miestäni jekutan, hän kyllä samalla mitalla takaisin antaa, mutta välillä meillä on niin hauskaa tempuistamme.

Kysyjän kommentti

Jekku päivässä pitää lääkrin loitolla-nauru pidentää ikää !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 10:53

Kyllä joskus tulee tehtyä. Ja se kyllä piristää myös yhteis eloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:02

Jos tää luetaan jekuksi
vein taannoin mieheni Tallinnaan
hän luuli et menemme päivä käynnille
naapurin emäntä meidät vei lauttarantaan
minulla oli vain vaihto vaatteet pikku kassissa
ei herättänyt hänessä mitään uteluita
Hän lähti sinne ainoastaan
passi kädessä
aamulla kun hän heräsi hotellilla
Katsoi ihmeissään
kukkaro oli pöydällä ja käyttö rahat siellä

tokaisi et on se hyvä et naimisissa ollaan
olis kuulemma ihmetellyt
et Tallinnassa tulo tyhjä taskuna
ja aamulla setelit pöydällä

Oli se ihme et mihin lapset on joutuneet
ilmoitin et Ukki on hoitamassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:08

Jooooo! aika useinkin vielä kaikenlisäx. jekut pitää mielen virkeänä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:17

Kyllä tulee tehtyä. Ja se on kostoa varmaan lapsuudesta, sillä setäni teki minulle jatkuvasti kaiken näköisiä kuljuuksi. Esimerkiksi näytti miten kananmuna heitetään lattialle, ettei se mene rikki....meikä manne kotona perässä ja selkäsaunahan siitä tuli. Mistä minä tiesin 4 v., että pingispallokin oli jo keksitty ja minä tietysti oikealla kananmunalla ja keskelle vastapestyä lattiaa heitin oikein sydämmeni kyllydestä, että katsokaa taikuria.....ei mene rik.....ja sitten juostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:52

Eipä ole jekkuiltu pitkään aikaan. Huumorini on nääs hukassa. Mietinnässä on kyllä samat jekut, kuin mitä mua kohtaan on tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:53

Aina kun vain keksin jotain hauskaa.
Isältä peritty ominaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:09

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:27

Jekuissa en ole hyvä,mutta tilanne komiikassa kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 13:13

En niinkään jekkuja mutta tölväisen joskus suustani omia ideoitani uusiokäytöstä ja silloin heillä hauskaa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:30

Aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:31

Teen ja usein. Sellaisia harmittomia pikku jekkuja, jotka pitävät mielen iloisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:45

Kyll joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:36

Tottakai,pikkuisia harmittomia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 09:55

Tässä taloudessa lähinnä lapsi huolehtii niiden tekemisestä.
Eilen kun lähdettiin reissuun oli pieni muovinen muumipappa kengässä ja lippalakki sängyn alla. Avaimet on niin korkealla sattuneesta syystä että niitä ei tarvitse koskaan etsiä.
(terveisiä lahdesta - aurinkoa näyttää olevan toisin kuin pohjois-karjalassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:10

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 21:59

En jekkuile. Taidan olla liian vakavamielinen sellaiseen.