Onko jääkaapissasi sorsia ja karhunlihaa?

Metsästys alkoi eilen, joten saalista pitäisi jo olla, vai onko jo syötykin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 09:11

Ei ole sorsia eikä nallemurkinaa. Eikä tule jos minä saan pitää oman pääni.

Kysyjän kommentti

Lampaanpäitä olen kuullut keitettävän, mutta että ihmisen? Suomessa ei sellaista tapahdu, joten kyllä sinä saat pääsi pitää. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 09:15

Meidän kaappiin ei tule sorsan- eikä karhun lihaa, enkä sellaisiin peijaisiin ole aikonut osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:29

eeeiiiiiiiii tuuu eikä tilata ... ei mitään muutakaan riista tule meitin tontille ...elävänä sais sorsat tulla tänne turvaan, mutta noi nallet ne saa pysyä tuolla nousiaisten takamettis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:38

Ei ole koskaan ollut kumpaakaan.
Hirveä ja kalkkunaa on ollut, mutta ei taida olla ihan sama asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:45

Tuolla Viron puolessa taitaa olla ravintoloissa karhupaistia "säävarauksella"?
Meillä ei näy Karhu oluttakaan olevan kaapissa. Haulikko on jäänyt ostamatta ja olkoon kun on tuota ikääkin niin paljon. Metsästysmaat kulkee kynsien alla ja sorsastus vedet omistaa maanomistajat.
Niistäkään kukaan ei ole tuonut kyseisiä herkkuja maistille.

Nuokin on ammuttu kameralla: www.aijaa.com/v.php?i=4719169.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:47

ei ole, ei tule eikä tilata ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:47

Eihän karhua saa syödä. Jääkaapissa pitäminenkin on varmaan jo rangaistava teko sinänsä. Vienan karjalassa uskottiin vielä 1900-luvun alussa yleisesti, että karhu on “ihmisen sukua”, eikä sen lihaa syöty. Kristinuskon ilmaisuja käytettäessä karhun sanottiin olevan syntiensä vuoksi kirottu ihminen, sen lihan syömisestä tuli räähkä, synti, saasta. Karhun lihan syönti siis saastutti ihmisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:09

Ei ole karhua eikä sorsaa kaapissamme,minun puolestani saavat elää molemmat .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:16

Onneksi eivät möyri meidän kaapissa, vapaina juoskoot ja lentäkööt. Ei tule meidän jääkaappiin kumpaistakaan herkkua?...hm. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:19

Ei kyllä tule meidän jääkkaappiin sellaisia. Jos minä ainakin saan päättää asiasta.Tähänkin asti olen niitä ilman pärjännyt niin oloot niiden herkkua jotka tykkää syödä tommoisia. EI KIITOS MEILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:31

Ei löydy meidän jaakaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:45

Minä en niitä halua kaappiin
onneksi isäntä on samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:32

Tuskin,koskaan;ainoa sorsan sukulainen on kana,maissikananrintaa on toisinaan jääkaapissakin enimmäkseen grillissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:10

juu no ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:32

no eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:50

Ei ole,ei tule,eikä tilata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:51

Ei oo,ei tuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:23

Ei oo eikä tuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:07

Ei ole kumpaakaan. Avomies kävi kyllä sorsastamassa, mutta ei ollut ampunut yhtään laukausta. Jotta tällainen suuri metsästäjä =)
Ja hyvä niin, koska tein selväksi, että mie en aio sorsalle mittää tehä jos sellaisen kotiin tuo !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:25

ei oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 21:42

Ei ole kumpaakaan, enkä niitä halua.