Oletko huomannut samanasian,kun minä?

Saadessasi yksityisen viestin napsusta,se ei aina näykkään sähköpostisasi,minä sen havaitsin tälläviikolla.

Avainsanat: viesti sähköposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 09:08

Minulla on käynyt sama homma..olin autuaan tietämätön minulle tulleista viesteistä kunnes kerrattain tulin menneeksi katsomaan :)

Kysyjän kommentti

Pitää vain välillä käydä vilkasemassa omat viesti,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 08:31

Sähköposti päivittyy vähän miten sattuu.
Viiveitä on, olen kyllä huomannut. Kysymykseen näyttäisi tulleen vain yksi vastaus, mutta niitä voi olla viisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:36

Olen huomannut vain ne s-postit jotka olen "LAPSUN" asetuksissa halunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:02

Sähköpostin täyttyminen onkin ainoa ongelma, mikä tässä napsutellessa tulee. Aina saa olla tyhjentelemässä postiaan saapuneista vastauksista ja muista. Kyllä viestitkin ovat mielestäni siellä näkyneet, ilmeisesti vain yhden kerran, vaikka niitä siellä saattaisikin olla useampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:03

Saman huomannut, kuin Papiti. Toisaalta riittää se yksikin ilmoitus ja sitä lukemaan alkaessa huomaakin vastauksia tulleen enemmän, mukava yllätys siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 09:08

Enpä ole tarkemmin tuota seurannut, mutta kyllä ne taitaa tulla sitä mukaa näkyviin kun niitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:32

tuo on totta, mutta hieman se kyllä patittaa , kun saa olla yhtenään s.postia siivoomassa , mutta ei sekään nyt mahdoton homma ole vaikka niitä sieltä sitten siivoileekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:43

No juuri tuota kysyin muutama viikko sitten kun huomasin sattumalta kymmenkunta yksityisviestiä eikä yhdestäkään ollut tullut ilmoitusta sähköpostiin vaikka asetukset olivat kyllä niin että olisi pitänyt tulla (ruksi on joka kohdassa ollut alusta alkaen). On aika mahdotonta vastata kuukauden vanhoihin juttuihin kun ei ole hajuakaan mitä ne koskevat, täytyy vaan yrittää muistaa käydä tuolla puolella ainakin kerran viikossa.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17872

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:10

Palvelu ei pelaa aina wysivyg-reaaliajassa. Tähän vaikutta se, että vastaus välittyy napsunsähköpostipalvelimesta edelleen käyttäjän operaattorinsähköpostipalvelimeen ja siitä edelleen käyttäjän omaan laatikkoon. Poikkoilu viidakkossa vie aikaa ja pienikin katkos välissä aiheuttaa ongelmia sen näkyvyydessä käyttäjän omassa s-p tilissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:36

Minä otin ainakin itseltä pois sähköpostiasetukset täältä napsusta. minulla ei ole siellä tietoja lainlaan nyt. Koska sähköpostini täyttyi viesteistä. En muistanut niitä aina poistaa sieltä. Nyt sähköposti ei täyty kun otin tietoni pois.nyt minä katsoin sähköposti asetukset uudellen valitsin vain ne vaihtoehdot sieltä mitkä tarvin jätin muut vaihtoehdot tyhjiksi. Eli laita vain niihin ruutuihin se merkintö mitä haluat saada sähköpostiin näkyväksi. niin ei sähköpostisi täyty liikaa napsun posteista. KOKEILEPPA SELLAISTA KONSTIA JA KERRO MITEN SIT KÄVI. NÄIN MINÄKIN OLEN NYT TEHNYT ETTÄ KOKEILEN MITEN PARAS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:52

Mulle tulee ilmoitus SPn,kun tulee Napsu-yksäriviesti,paras vastaus-KIITOS KAIKILLE tässä-tason nousu(harvoin) eikä muista lainkaan,se saap riittää.Kruksannut olen vain ne parit kohdat.En ole huomannut(kun en ole tarkkaillut)mitään viivettä muuta kuin itseni ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:12

jos kaksi tyyppiä on kirjoittanut sulle peräkkäin, niin tulee vaan yksi sähköposti viesti ja mun mielestä se on hyvä vaan.. eihän sulle tuu tiedotus jokaisesta vastauksesta, vaan ne kaikki näkyy siinä samassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:33

Miulla näkyy kyllä kaikki.en sitten tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:48

Minulla on kyllä aina näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:27

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 21:40

Kaikki ilmoitukset ovat tulleet mitä olen halunnutkin. Ja halunnut olen paljon, koska ruksi taitaa olla joka ruudussa.