Lajitteletko jätteesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 07:57

Lajittelemme jätteemme huolellisesti,eikä se ole edes vaikeaa,kun opettelee sen alustapitäen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 06:20

kyllä on kompostia , sekajäteastiaa, polttopyttyä , lehdet ja purkit kuljetetaan niille tarkoitettuun astiaan, tuonne keräyspisteisiin...pyritään mahdolluisemman paljon lajittelemaan , meilä käy roska-auto vain 1x kk , jo senkin takia pitää lajitella ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:02

Sekajäte / poltettava jäte jolla lämmitän käyttö veden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:13

kkyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:18

Aika pitkälle, mutta en täydellisesti.
Pyrin tuottamaan vähän kaatopaikalle menevää jätettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:24

Tuleehan ne lajiteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:57

Kyllä siis sekajäte, biojäte ja sitten paperinkeräys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:02

Biojätteet, paperit, pahvit, lasitavaran ja metallin lajittelen, loput sekajätteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:25

rosknroll käy 3 vkn välein sulosta pari pientä pussukkaa.
mainosten poskapostin vien paperin keräyslaatikkoon.
kettu syö ruuantähteet ja komposti banaanin kuoret ym.
kl-uuni syö lämmityskaudella poltettavan tavaran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 09:02

Paperin, kartongin ja lasin vien keräyspisteisiin, muut menee jätehuollon keräyspussiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:20

Melko pikkutarkasti menee edelleen, pihassa on;
- bio
- lehti
- kaatopaikka
Ja kaupan pihassa kilometrin päässä;
- lasi
- metalli
- pahvi
Kaikki lajitellaan, en tosin tiedä onko siitä loppujen lopuksi suurtakaan hyötyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:23

Lajittelen niin pitkälle, kuin se täällä maalla on järkevää. Poltettavat lähetän mieheni mukana keskuslämmityskattilaan, osa poltetaan sytykkeinä saunan pesässä. Tölkkejä ei meillä kerätä erikseen. EIkä niitä pitäisi polttaakaan. Komposti toimii, ainakin näin kesäisin, talvella se saattaa vähäisen käytön vuoksi jäätyä, joten silloin ei voi sitä käyttää. Käyttöön kelpaavaa tavaraa en osaa roskikseen heittää, vaan vien ne joko kierrätykseen tai kirpparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:49

Kyllä ne tulee lajiteltua, hyvin pitkälti. mutta aika turhaa joskus koko homma olis parempi laittaa sileen että menis sekajätteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:57

Kyllä mahdollisuuden mukaan=hesarit lehtilaatikkoon tai naapurille kissan pottaan,biojätteet omaan lootaan ja lehtikääröön ja sitten bioroskikseen,muut roskat tavalliseen tyyliin muovipussiin ja roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:35

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:52

Tarkasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:45

Kyllä siinä suhteessa kun eri jätteille on keräysastia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:11

Melkolailla pitkälle.
Lehdet lehtikeräykseen, patterit kauppaan, lasi lasinkeräykseen, sekajäte, bioska ja pahvit poltetaan nuotiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:01

Kyllä kaikki laitetaan omiin astioihinsa. On muuten laitettu jo vuodesta -87 asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:40

kuutta erisorttia roskista löytyy rivissä, niitä käytän ja ongelmajätteet menee sitten erikseen asianomaisiin paikkoihin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:30

suurin osaa joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 20:13

Ne lajittelen joille löytyy oma jäteastia jätekatoksesta. Ne ovat paperijäte, sekajäte ja biojäte.