Kaipaatko ketään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 06:28

äitiä ja isää ihan hirmuisesti... vieläkin vain niin kova ikävä heitä, kun he poistuivat niin yhtä aikaa...jo on kulunut useampi vuosi, kun he muuttivat taivaankotiin, mutta ikävä vaan vielä on..:(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 05:30

Kyllä, entisiä ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:32

Tietysti edesmenneitä läheisiäni ja joitain vielä elossa oleviakin, kun ei ole tullut pidettyä tarpeeksi yhteyttä. Aika ei riitä kaikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:36

Äitiä kaipaan
kun itsellä on nyt 17v. neiti
niin olisin pyytänyt äidiltä apua
mutta muistan äidin neuvon
kun tyttäreni oli 4v.
ja jotain rutisi neidin käytöksestä
Äiti sanoi et katso peiliin niin sieltä
näät samanlaisen henkilön
sitä olen tehnyt ja kas kummaa
muistelen minkän lainen
olin missäkin iässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:36

Vaikka ja ketä...
Mutta yhtä aina enemmän kuin muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:08

Hiljattain edesmennyttä isääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:42

Kyllä, useitakin henkilöitä. Osa nukkunut pois, jotkut vaihtaneet maata tai paikkakuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 08:42

Lapseni perhettä sekä sisariani ja muutamaa muuta. Minä asun heistä kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:11

Kaipaan <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:18

Muutama henkilö on kadonnut vuosien ja kilometrien aikana,
tämä on neljäs asunto ja kaupunki kahden viime vuoden aikana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:54

Haluaisin asua suurperheessä, jossa olisi tilaa ja elinmahdollisuuksia kaikille. Silloin rakkaat ihmiset olisivat lähellä ja heitä näkisi useammin. Mutta eihän tällaista ole enää missään. Nyt on vain kuljettava paikasta toiseen läheistensä perässä, ettei sitten olisi niin kamala ikävä koko ajan. Tänäänkin lähdemme 300 km:n päähän tyttären luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:40

Lapsiani ja lapsenlapsia joita näen harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:38

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:57

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:23

Kaipaan tosi paljon isääni, hänen kuolemastaan tulee nyt syksyllä jo 9 vuotta, mutta on jaksoja jolloin kaipaan häntä tosi paljon.
Kaipaan myös pitkäaikaisia ystäviäni savonlinnan ajoilta.
Kaipaan erästä tosi tärkeää henkilöä, oli vuosia tukemassa ja auttamassa minuu, kun miulla oli vaikeaa. Onneksi hän on puhelinsoiton päässä vieläkin jos kaipuu yltyy suunnattomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 23:01

Joskus on päiviä ja aikoja,kun kaipaan kaikkia edesmenneitä omaisia ja lemmikkejä,silloin haluais hautautua harmaan viltin alle,mutta yleensä kaiken aikaa kaipaan mun rakasta,joka on kauempana kuin lähellä.Myös työssä ollessa poissa kotoa,kaipaan vain kotiin ja kotona ollessa nautin vain kotona olosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:36

aikaa montaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 19:50

Poikaani ja hänen perhettään kaipaan jatkuvasti. Nähdään niin hirveän harvoin, että pahaa tekee.