Oletko yleensä hyvällä tuulella,kun heräät uuteen päivään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 06:26

ihan heti, kun herään olen niin pöppyräs, et en tiedä oikein miten sieltä sängystä ylös nousen pää vai takapuoli pystys , mutta kun olen kunnolla hereillyt niin pyrin pääsemään hyvään fiilikseen.. :)

Kysyjän kommentti

Hyvä asenne sinulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 05:29

Riippuu päivästä, ja töistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:37

En, olen väsynyt ja tosi myrtsi, mutta kunhan herään kunnolla ja saan silmät auki ja itteni ylös sängystä niin kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:38

Jos vain säryt antavat nauttia aamusta
olen 5:00 tekemässä aamupalaa porukalle
siitä saa hyvän tuulen kun porukka herää
valmiiseen pöytään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:09

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:14

Riippuu niin.. jos saan herätä hitaasti ja pyöriä sängyssä hetken, olen todella hyvällä tuulella. Mutta muuten voin sanoa etten ole mikään aamu persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:20

Useimmiten paljon paremmalla, kuin illalla.
Yö parantaa monta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 08:40

En heti herätessäni, mutta kunhan saan koneiston käyntiin niin sitten taas elämä hymyilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:16

Pääsääntöisesti kyllä,
mutta jos on joutunut leikkimään legoilla koko yön niin ei välttämättä heti aamusta hirveästi naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:31

Olen yleensäkin aina hyvällä tuulella. Ymmärrän, että se saa huonotuuliset kateellisiksi ja katkeriksi, sairaat kokemaan itsensä väärinkohdelluiksi, onnettomat vieläkin onnettomammiksi. Mutta itse olen mielentilani valinnut, ei minullakaan mitään erityistä onnenaihetta ole aamusta iltaan ja illasta aamuun. Yritän hyväksyä tosiasiat, siis seikat, joita en voi muuttaa. Ja niitäkin on riittävästi, vaikka en niitä julkisesti revittelekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:38

riippuu aivan aamusta, aika puoliksi menee, joskus hyvällä, joskus pahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:58

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:25

Yleensä kyllä joo, sanotaan 95 % aamuista on sellaisia =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:19

Riippuu aamusta ja varpaan asennosta herätessä, mutta yleensä on oikein päin jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:37

ylensa silloin vaan , kun joku herää mun vierestää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 19:45

Olen hyvällä tuulella ellei mitään järisyttävän kamalaa ole tapahtunut. Ja se kamala on tosi harvinaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:36

Olen yleensä. Kuuntelen kehoani, että missäs se kipu nyt tänä aamuna seikkailee.