Onko sinua koskaan kävellyt vastaan tutun näköinen ihminen,joka on tervehtinyt,Ja olet sitten jäänyt miettimään,että kukahan tuo oli?

Lisätty: 21.08.2009 - 05:11

Häsläsin ja laitoin sitten saman kysymyksen kaks kertaa tulemaan.Sorry teille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 05:06

Muutaman kerran, mutta on kauan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 06:32

kyllä aika useinkin, tämä muistini kun on pettävää, on kyllä kiusallista , kun pitäis tuntea jokin henkilö , joka puhuttelee ihan tuttavallisesti enkä kehtaa kysyä, et mistäköhän me tunnemme , myöhemmin voi välähtää ketähän hän olikin...ja jäi sitten harmittaan, kun niin myöhään sain ihmisen muistikuviini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:38

On varmasti joskus, nyt ei vain tule mitään yksittäistä tapausta mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:43

On tuhat kertaa
nykyjään oon jo niin vanha et
kehtaan kysyä
et tunnemmeko
toinen on jos jonkun TV naaman näkee
niin meinaa tervehtiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:05

Joskus kotipaikkakunnallani, kun ihmiset olettaa että muistan kaikki kummin ja kaiman tutun pienet lapset. Heh. Naperosta aikuisuuteen muuttuu ihminen siinä aika paljon. :D Jos ymmärätte mitä tarkoitan.

Mutta siis välillä käy niinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:10

Kyllä niin silloin tällöin käy. Tapaan työssäni paljon ihmisiä, jotka tervehtivät myöhemminkin tavatessamme, en vain aina meinaa muistaa kenestä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:27

Silloin tällöin.
On se kumma, kun ihmisestä näkee aika helposti, että nyt tuli tervehdittyä tuntematonta.
Monesta nimittäin näkee, että en ollutkaan se, keneksi luulivat, vaikka yrittävät peittää sen jotenkin.
Moni on kyllä sellainen, joka minun pitäisi tuntea, mutta kun ei tule mieleen.
Itse tervehdin aika usein tuntematonta, kun kasvomuistini on niin huono.
Parempi tervehtiä väärää henkilöä, kuin jättää vahingossa tervehtimättä sellaista, joka pitäisi muistaa ja tuntea.
Noloja tilanteita, kieltämättä, mutta ei voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:14

Joskus kyllä,mutta minulla on aika hyvä kasvo- ja nimimuisti.Olen myös työssäni ollut paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja hyvin moni heistä tervehtii vastaantullessaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:55

Aika useinkin käy niin. Olen näillä molemmilla kotipaikoillani ollut jo niin kauan aikaa, että on ehitnyt eri tilanteissa tutustua kymmeniin, ellei satoihin ihmisiin, ja olla heidän kanssaan jonkinasteisessa vuorovaikutuksessa. Kun tuo muistikapasiteetti on rajallinen, niin aina ei heti muista, missä yhteydessä kenenkin on tavannut ja kuinka läheinen tuttavuus on kysymyksessä. Silloin on tietenkin parempi vain tervehtiä ystävällisesti, ja jutustella niitä näitä. Pidempään keskustellessa kyllä sitten palautuu mieleen, kenestä henkilöstä oikein on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:38

Kyllä, näin on käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:58

Lähes päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:27

Tätä tapahtuu päivittäin. Olen työni puolesta paljon tekemisissä ihmisten kanssa.
Miut muistetaan, mutta miun on mahdotonta muistaa kaikkia näkemiäni ihmisiä.
Jotkut jäävät hyvin mieleen ja toiset taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:22

En muutanut mieltäni tässä välissä. Melkein päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:38

joskus