Minkälainen ihminen on "jalkansa juonut" ihminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 00:36

sellainen kun ei enää pysy tolpillaan (nk. kaatokänni) ...

(sitten myöhäisempi vaihe, pidemmän harjoittelun tulos on se surullinen katkokävelyvaihe, silloin on asiat jo aika huonossa jamassa)

Kysyjän kommentti

Kiitos, jälleen oikeata tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 00:29

Jalaton

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 01:49

Kaatunut kännissä ja menettänyt jalkansa, tulee mieleen ensimmäisenä :)
Oikeasti ajatellen varmaan tarkoittaa tuota kaatokänniä juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 04:47

Ihminen,joka on juonut niin paljon,että se vaikuttaa keskushermostoon haitallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:11

Kävely kyvytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:14

Niin humalassa ettei jaloillaan pysy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:50

Ollut niin humalassa, että on palelluttanut jalkansa, ja ne on jouduttu amputoimaan (kauhea kohtalo !). toinen vaihtoehto, että on saanut esimerkiksi sokeritaudin juomalla, ja sen jälkeen jalkoihin on tullut kuolio, jonka jälkeen on tarvinnut tehdä amputaatio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 03:17

Vaikka jalat on juotu, niin voit silti jatkaa matkaasi nelivedolla ..... niin kauan kun veto riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:47

kai sellainen , koka ei juokse enä...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:41

Tuli mieleeni katkokävelytyypit. Niitä näkyy, ovat juoneet jalkojensa toimintakunnon.