Oletko minkään lehden tilaaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 23:32

En ole eläissäni tilannut lehteä en

Kysyjän kommentti

En minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 23:31

Viherpihan, Tee se itse ja Erä -lehden. Sekä Tosi Elämää tulee vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:32

Koiramme,Seiska ja W.I.T.C.H. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:39

en enään, yhessä vaiheessa tuli me naiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:46

Vauhdin Maailma tulloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:16

Tuleehan nuita muutamia, Aku Ankka esimerkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:19

Nimelläni ei tule yhtään lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:32

HS,LS,Demari,Vapaus , Kotimaa,SK,Voima

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:05

HS on ainoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:15

Jokin kumma mielenhäiriö pani tilaamaan Seuran.
Viimeinen sanomalehti, jota tilasin, oli Hesari. Postilaatikon tyhjennysongelmat ovat pakottaneet lopettamaan sen ja tietenkin mainokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:13

Tytölle pakolliset on tilattava. Omat olen sanonut irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 06:54

turunsanomat , kunnallislehti, vpl pyhäjärvi lehti, caravan, motorcaravan lehdet , tee se itse ,no tuo taitaa kyllä loppua kohta ...tyttären pojalle tilasin futislehden ja tytölle demi lehden..( nuo caravanlehdet ovat vähän kuin jäsenlehtiä..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:17

Sanomalehti, Avotakka ja Kodin Kuvalehti tulevat minulle tilattuina. Miehelle ja pojalle tulee lisäksi jotain lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:43

Yhteishyvä tulee postin mukana, muita lehtiä ei tule, koska hint/laatusuhde on aivan turhan kallis, jätepaperiongelmakin haittaa, eikä niissä loppujen lopuksi ole luettavaa pidemmäksi ajaksi.
Mieheni tuo puutarhalehtiä ja sisustuslehtiä työpaikaltaan, niitäkään en jaksa sen paremmin lukea. Lehdet ovat nykyisin täynnä sellaisia koteja, joissa en voisi asua: valkoiset sohvat, isot ikkunat jne. liian steriilin näköisiä huoneistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:22

Tilattuna tulee 3 sanomalehteä, Suomen Kuvalehti ja Hiidenkivi.

Lisätty: 21.08.2009 - 10:25

Hiidenkiven tilasin, koska kirjaston säästöohjelma kohdistui juuri siihen. Nyt luen Hiidenkiveni heti tuoreeltaan samana iltana ja seuraavana päivänä postitan sen kirjastoon yhteiseksi iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:36

Tilattuna tulee Savon Sanomat ja Aku Ankka.
Ja mielen häiriö kävi miunkin piässä kun tilasin Apu-lehdestä puolenvuoden jakson, mitäpä lie tulossa kylkiäisenä kun menin halpaan... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:50

ei tuu mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:36

Tilattuna ET ja senkin aion perua, kunhan vastaisivat puhelimeen. Netissäkään ei onnistu peruminen heti seuraavasta numerosta. Peruutus astuisi voimaan vasta tilauskauden loputtua. Huh huijaa, sellaisia sääntöjä. Voi että raivostuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:04

Tulee vaikka mitä. ET, Anna, Eeva, Helsingin Sanomat,miehelleni Mobilisti, Kotilääkäri, Huh-huh, taitaa tulla liikaa, ja Valitut Palat.