Mitä mausteita käytät graaviloheen?

Itse laitan sitruunapippuria, merisuolaa ja vähän jotain muuta.

Lisätty: 28.08.2009 - 09:21

Itse laitan hieman sokeria, sitruunapippuria, karkeaa merisuolaa ja hieman muuta.
Muu on aromatti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 00:58

merisuola, sokeri ja tilkka sitruunarypsiöljyä

Kysyjän kommentti

Kiitos, kuullosti uudelta ohjeelta. Taidan kokeilla itsekin tuota.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 23:31

Tilliä,valkopippuria,merisuolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:31

Merisuolaa,tuoretta tilliä ja sitruunapippuria :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:33

Rouhittua valkopippuria (joskus sitruunapippuriakin), merisuolaa, sokeria hyppysellisen ja tillin varsia graavatessain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:34

En syö raakaa kalaa en Jäin miettimääm mitä muuta en söisi? Kaikkia muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:39

Merisuolaa, sitruunapippuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:09

Sitruuna (pippuri tai mehu) ja maustemyllyn läpi mennyt merisuola, on pirun ikävää saada suuhunsa sentin kokoinen suolakimpale. Tilliä en laita koskaan, sopii paremmin muihin ruokiin kuten voileipiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:17

Suolaa.
Syödessä lisään tilliä, jos on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:13

Tilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 06:58

merisuolaa myllystä, sekapippureita myllystä, sitruunamehua, tuoretta tilliä ja file tuorekelmuun ja foolioon .. sitten vain kylmäkaappiin vetäytymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:36

Merisuolaa, jos on, muuten tavallista suolaa. Harvoin graavaan itse kalaa, joko ostan tuoreena tai sitten ostan kylmäsavustettuna. Raa'an kalan maku ei niin kovasti oleminun mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:24

Yleensä vain merisuolaa,muut tarvittavat lisään valmiiseen fisuun.Siikaa graavaan punapippurin kanssa(merisuolaa tietty)ja hyvää tulee,pitääs kiiruhtaa halliin.Kiitos vinkistä Ida,mun "täti"Torontosta tulee viikonloppuna pikavisiitille,joten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:38

Merisuola, hyppysellinen sokeria ja tilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:51

en tee sitä ite , kun kaupasta sa valminaa - tillillä maustettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:33

Merisuolaa, valkopippuria ja tilliä. Joskus ripaus sokeria, niin ei tule niin kovaa siitä kalasta.