Kirjoitatko vielä perinteisiä kirjeitä?

Siis sellaisia jotka postiljooni kuljettaa perille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 01:08

neljä - viisi kappaletta vuodessa, muutama sellainen vanha tuttava vielä hengissä joiden kanssa ei muuten pysty kommunikoimaan ...

Kysyjän kommentti

Kiitos. Varmasti tuttavasi ilahtuvat kirjeistäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 23:18

En ole aikoihin kirjoittanut. Ei minulla ole edes postimerkkejä. Sähköpostia harvakseltaan harvoille ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:18

En ikävä kyllä.Se on vaan mennyt siihen,että sähköpostia on niin helppo laittaa.
Onneksi lapsellani on vielä "vanhanaikaisia" kirjekavereita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:20

Viimeksi olen kirjoittanut kirjeen arneejasta rakkaalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:22

En enää. Äitini kirjoittelee omille ystävilleen vielä ja lähettelee kortteja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:26

Postikortteja olen kova lähettämään,muutenkin kuin merkkipäivinä.Toivoisin,että minulla olisi kirje-ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:26

En enää ole vuosiin kirjoittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:23

Ei tule kirjoitettua, säästetään paperia ja laitetaan asiat sähköisesti eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:35

Harvemmin,mutta eilen tapahtui niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:32

Virallisia kirjeitä kirjoitan, mutta en juurikaan yksityishenkilönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:16

En aikoihin. Sähköpostia suosin, helpompaa ja halvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:04

ehkä kerran vuodessa , voi että pitääkin alkaa kirjoittelemaan .. osaakohan sitä enään kirjoitellakaan, kun tulee läheteltyä vain s.postia ...yleensä lähetän kirjeen parhaalle ystävälleni , silloinkun hänellä on merkkipäivä, niin saatteksi pienen lahjan kanssa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:20

Pari kertaa vuodessa yli 90-vuotiaalle sukulaistädilleni kirjoitan kuulumisia ja lähetän valokuvia, lähinnä hänen syntymäpäivänään ja jouluna. Pitäisi kirjoitella useammin, koska hän niin kovasti niistä aina ilahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 20:44

Joo kyllä sillon tällö tulee kaverille kirjoiteltua kirje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:52

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:29

Silloin tällöin henkilöille, joille ei voi sähköisesti kirjoitella.