Seuraatteko Napsun vastauksia jälkeenpäin ? Katsotteko, mikä vastaus valittiin parhaaksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 22:58

Katson silloin kun s-postiini tuloo tälläinen viesti sen, en muita?
Sinun vastauksesi on valittu parhaaksi vastaukseksi kysymykseen Napsussa.

Kysyjän kommentti

Näin minäkin olen toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 22:55

Kyllä seuraan mutta en ymmärrä miten paras vastaus palkitaan ymmärtäisin jos paras kysymys ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 22:57

Seuraan joka päivä. Minua jää kiinnostamaan mitä mihinkin kyssäriin vastattiin. Ei niinkään se mikä valittiin parhaaksi ole tärkeä. Monesti niistä ei valituista löytyy parempi. Mutta edelleenkin täällä on tapana valita se ensimmäinen, mikä on väärin niitä hyvän vastauksen antaneita kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:01

En ole seurannut, mut hyvii vastauksia on ja samoin hyvii tyyppei tääl;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:07

Seuraan mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 23:12

Seuraan kyllä mitä kukanenkin on vastannut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:28

silloin tällöin juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:13

en läheskään kaikkia, muutamia valittuja kysymyksiä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 01:50

Omistahan tulee ilmoitus ja ne katson.
Luen kyllä kaikki vastaukset, mutta niin tuoreena, että parasta ei ole vielä valittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:19

En seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:22

Kyllä aika usein seuraan, toki riippuu asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:58

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:22

Satunnaisesti tulee seurattua. Ja tiettyjä kysymyksiä myöhemminkin, josko olisi tullut lisää hyviä vastauksia. Parhaan valintaa en seuraa. Rupesin oikein miettimään, että mistähän sen löytäisinkään.