ihan tyhmää kun ylläpitö poisti sen mun kysymyksen siit sabotointi jutusta!!!! ettekö millään voisi auttaaa mua????????????????????????? ja anteeksi se kiroilu ja haukkuminen minua vain otti niin päähän kun kukaan ei minua niin auttanut kaikki vain molla

ettekö millään voisi auttaa minua??????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tarvitsen todellakin apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisätty: 20.08.2009 - 21:50

siis kun minä alon seurustella minun äitin miesystävän pojan kanssa hän on 12v ja minä olen 14v tyttö... minä haluaisisin sapotoida minun äitini ja hänen isän suhdetta niin miten sitä voisi sabotoida???????????? niin voisitteko an taa vinkkejä ettekä mollata minua!!!!!!!!!!!!

tätä ei ole otettu mistään serranon perheen juonesta vaan tämä on ihan TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niin voisitteko olla ystävällisiä ja auttaaa

Lisätty: 20.08.2009 - 21:52

en saanut siinä edellisessä kysymyksessäni hyviä vastauksia vaan ne kaikki vastaukset mollasivat minua

Lisätty: 20.08.2009 - 22:01

tuo mollaus juttu ei koske jonin13 sori

Lisätty: 20.08.2009 - 22:17

en pysty ajattelemaan aikuisen näkökulmasta kun en ole ollut aikuinen enkä ole vieläkään...
minun mielestä se mies vie kaiken äidin ajan eikä minulle ja mun pikkuveljelle jää äitinkanssa aikaa ollenkaa... surullista mutta totta isällä sama juttu hän on vain hänen naisystävän kanssa eikä meille jää aikaa ollenkaa

nyt mä annan teille aikuisille neuvon joilla on lapsia ja on naimisissa ja aikoo erota tai jotain siihen liittyvää niin ÄLKÄÄ IKI MAAILMASSA vain sanoko lapsillenne että ´´ kun me isän\äidin kanssa erotaan niin meillä on sitten enemmän aikaa teidän\sinun kanssasi´´ koska minun vanhemmat erosi kaksi vuotta sitten ja he sanoivat minulle ja veljelleni että heillä olisi sitten enemmän aikaa meidän kanssa jos he eroaisivat, mutta se yhteinen aika on vain vähentynyt.. mä itken ja toivon joka ikinen ilta että he palaisivat yhteen niin niillä olisi medän kanssa enemmän aikaa olla yhdessä...

Lisätty: 20.08.2009 - 22:25

anteeksi vain jos mä murheitani johonkin kerron. mä en ole pystynyt kertomaan tuota kenellekkään en sitten kellekkään mä olen todella hiljainen ja mulle on paljon murheita. mulla ei ole ketään kelle voisin kertoa jotakin ei mulla ole edes kavereita mä olen todella yksinäinen...

Lisätty: 20.08.2009 - 22:29

sori nyt mutta Ida sä loukkasit mua nyt todella paljon. mun mielestä toi oli todella rumasti vastattu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisätty: 20.08.2009 - 22:37

kyllä äiti ja iskä tietää että niillä on liian vähän aikaa meidän kanssa tai ainakin luulisin niin kun olleen me mun veljen kanssa kerrottu nille, mutta ei ne tee asialle mitään.. enkä mä pysty tästä puhumaan kellekkään kun mä oon niin ujo ja hiljainen...
sitä paitsi minä ja mun veli ollaan mun isälle toisiksi tärkein maailmassa kun sen se naisystävä on sille tärkeintä kun ne oli lähössä moottoripyöräilemään koko viikonloppuksi niin me oltais niin haluttu mennä isän tykö sinä viikonloppuna ja meillä oli niin ikävä iskää mutta se halus pitemminkin mennä moottiripyöräilemään sen naisystävänkaanssa kun olla meidän kanssa...

Lisätty: 21.08.2009 - 15:05

sitä paitsi minä en aijo muutta suunnitelmiani minä aijon sabotoida heidän suhdetta niin voisitteko auttaa.
minä alan kihta taas kiroilemaan ja teiltä lähtee pisteet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avainsanat: sabotointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 21:49

Mielestäni sait siinä hyviä neuvoja myös (äskeisessä/poistetussa kysymyksessäsi), ja Napsun Ylläpito sen kysymyksen + vastaukset on poistanut emme me, johtuen varmaan kiroilustasi ja haukkumalla vastaajia ämmiksi??

P.s. mun vastaukseni ei mollannu sua ....vaan antoi neuvoja ja neuvojen antaminen ei ole mielestäni mollaamista:)

Lisätty: 20.08.2009 - 22:32

Oletkos sä puhunu äitis tai isäs kanssa tästä heitin ajankäytöstään, eli et te kaipaatte enemmän aikaa heitin kanssa?? Jos he ei oo sitä huomanneet ite, niin kannattaa kertoo. kaikille vanhemmille ne omat lapset on kuitenkin ne rakkaimmat ja tärkeimmät, mut tunteistaan kannattaa kertoo myös heitil ihka kahden kesken; äippä/sikä, hei mul ois sulle vähän syvällisempää asiaa... tää asia on mua askarruttanu, jne..? (ite kolme rakastettavaa poikaa kasvattanu tähän maailmaan ja toivon, et he ain mulle kertovat, jos jotenkin teen väärin tai en heitä oo huomioinu, tosin he nyt aikuisii, mut silti vieläkin tää asia on näin)..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 21:45

siis täh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 21:46

Mene koulun lääkärille se ainakin osaa sanoa jotain tohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 22:06

Sinun iässäsi omat vanhemmat tekevät mielestäsi monia asioita väärin. Se johtuu siitä, että et pysty asettumaan vanhempiesi asemaan täysin objektiivisesti. Yritä nähdä tilanteesi aikuisen näkökulmasta, ja ulkopuolisena ihmisenä, niin saatat ehkä ymmärtää tilanteen paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 22:14

Etkö vieläkään tajua miten lapsellinen olet. Siksi kyssäri poistettiin ja meiltä pisteet.
Mene muualle itkemään lapsellisia ajatuksiasi jos et puhetta usko. Me kaikki olemme paljon enemmän elämää nähneitä kun sinä ja tiedämmekin siitä enemmän.

Lisätty: 20.08.2009 - 22:32

Anteeksi äskeiset jyrkät sanat. Omien lasteni kohdalla vain olen todennut sen jos ei nätti puhe auta, niin silloin pitää sanoa hieman kovemmin. Toki sinä saat murheitasi kertoa, mutta jos et voi kotona näitä asioista puhua ja kertoa niin mene vaikka koulussa jonkin terveydenhoitoalan ihmisen puheilla. Et sinä raivoamalla ja ilkeydellä mitään hyvää saa aikaan. On surullista että tunnet itsesi petetyksi ja hyljätyksi mutta tuolla sabotoinnilla sinä et voita mitään, eikä se tyttöpieni ole edes järkevää. Kyllä ne asiat siitä selviävät. Emme me aikuiset pahaa tarkoiteta, me vain tiedämme enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 22:17

kuule älä sapotoi napsun automaatti poistaa tollaiset sabotaasi kyssärit aina , joten kysele , mutta älä sabotoi ..äläkäs ainakaan isääs ja äitiäs tai äidin miestä, mitä järkee .. MIETI ITSE.. ei mitään vastaan.. kun itsekkin siitä kasvat tajuat nämä jutut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:33

Älä nyt herranjumala rupea äitisi suhdetta sabotoimaan, siinä ei ole mitään järkeä, anna nyt olla, ymmärrät kun olen aikuisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:28

Ja höpö höpö.
Sinä se jaksat viihdyttää omituisella huumorillasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:48

En jaksa enää edes kommentoida tähän mitään.

..oho, kommentoimpa sittenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:17

anna aikusteen olla ja älä missänimessä menee sotkeaa välejää . sen enemmän ne viha sua ! yritä vaan löydää yhteistä aikaa äitin kanssa . ja hanki poikaystävää - kuka rakastaa sua . ja lisää kavereitää . huomat kyllä vähänajan kuluttua , että vanhemmat ei ookan enä niin tärkeitä . älä luovuttä ja yrittäkä pysyää veljen kanssa yhtessä ! voimia sinulle !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 18:16

Voi lapsi kulta, kyllä sinun kannattaisi mennä terveydenhoitajalle kertomaan noista ongelmista. Sieltä saat varmasti apua, tai ainakin ohjeita miten menetellä. Kenenkään asioiden sabotoiminen ei auta sinua yhtään, päin vastoin pahennat vain tilannettasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:37

Lastenkotiin tommonen kakara pitäs lähettää