Pidättekö Anna Puustjärven lauluista?Onko hän mielestänne hyvä laulaja?Minulla kyllä jotenkin menettelee tämä laulaja.

Avainsanat: onko anna puustjärvi laulajana teidän mieleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 18:07

Anna Puu ei kuulu miun suosikkeihin. Hyvin tuntuu tuolla iskelmän listalla pärjäävän.
Olen täysin samaa mieltä Idan ja Cibyn kanssa.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. ihan totta tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 17:42

Hän laulaa kaikki laulut mielestäni samalla lailla. Ei niitä jaksa kauaa kuunnella enkä muutenkaan pidä siitä hieman narisevasta äänestä. Anteeksi fanit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 17:48

samaa mieltä idan kanssa hieman tasapaksu laulaja, mutta en hänen koko tuotantoaan ole kuunnellut , koska ei hän ole 1 suokkini laisinkaan.. voi olla et siel sit ois jotain muutakin.. kuin tasapaksuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 17:59

En tunne koko miestä saati sitten lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 18:18

Jokainen, joka alkaa laulajaksi, on jo hyvä sellaisenaan. Laulaja haluaa lauluillaan tehdä toisten elämää kevyemmäksi, siinä on jo tarpeeksi meriittiä ollakseen hyvä laulaja. En tunne ko. laulajan lauluja, mutta uskon, että hyviä ovat nekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 18:36

En pidä ollenkaan.Lehmityttö mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:25

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:57

en pidä alkuunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:32

Entisen asuinpaikkani silloisen kaupunginjohtajan tytär, muuten en olisi varmaan edes tiennyt koko tapauksesta yhtään mitään. Esiintyi myös Ilosaarirockissa, mutta oli niin aikaiseen päivällä että jäi näkemättä. Putkesta josta tuli tulee ihan samanlaista tavaraa koko ajan, osaa toki laulaa mutta monessa karaokebaarissa on myös erittäin taitavia laulajia. Luin jostain että koko idolskisa jää ensi vuonna väliin, varmaan hyvä niin ja kyllähän sekin jotain kertoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:38

Ei kuulu suosikkeihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 21:57

En mitenkään erityisemmin fanita häntä.
Mielestäni Idols-kisassa hän oli kuitenkin pirtsakka tapaus:) Itseasiassa en ole tältä levyltään kuullut kuin yhden kappaleen eli sen c est la vie ja sitäkin ihan liikaa koska lapseni tykkää kys. biisistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:36

En todellakaan pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:41

Parastaan Anna esittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:37

Menettelee, menettelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:23

siis anna puu ? en oikeen oo kunnellut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 16:20

En tiedä koko tapauksesta mitään. Ei kuulu silloin suosikkeihini.