Mitä olet ostanut viimeksi alennus myynistä itsellesi tai muille perhen jäsenille?Minä ostin tunikan eilen joka oli maksanut 16.9

ja oli S-Marketissa puoleen hintaan. Väri oli vihreä mutta ihan nätti vihreä.

Avainsanat: mitä olet ostanut alennus myynnistä itsellesi tai jollekin muulle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 17:46

me ostimme kulmasoffan ....kotimanen ja 15v runkotakuulla .. toivottavasti on soffatehdas silloin viellä pystyssä ... suomisoffasta ja maksoi reippaasti ylitonnin , mutta oli silti alennuksessa puoleenhintaan... nyt just tuovat sitä ihan näillä minuuteilla ja vievät vanhan soffan pois , joka on hyvä, mutta onnikisu muutaman kerran lirus siihen eikä se haju lähtenyt millään aineella ... nyt tämän uuden laitan sellaisella teflonsuihkeella , jotta jos lirii niin saan äkkiä kuivaksi , myöskin huomenna ostan jotain karkoitetta eläinkaupasta .. joskos noi kaksi tuholaista (kissat) ei kynsis sitä sitten hetkessä pilalle...

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. joo kyllä välillä pitää ostella se piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 17:40

Taisi olla kengät à 5 euroa. Ei ole tullutkaan pitkään aikaan käytyä kauppojen
"halvennusosastoilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 18:38

Toissapäivänä valkoiset nahkalenkkarit 20e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:30

Taisipa tuossa joskus heinäkuussa olla, kun ostettiin mulle juhlamekko, vai olikohan se edes alennuksessa? Pistää miettimään... No en tiedä, oli tai ei, nätti on kaikesta huolimatta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:26

K-raudan jostain siivousmyynnistä ostin ilmastointiteippä varmaan parin vuoden tarpeiksi (-60 %)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:36

Ostin äsken kilonpainoisen lohikukon hintaan 7.95€ (ovh.17.95€), huominen päiväys.
Tavaroista varmaan joku Rokserin vaate, ehkä anorakkihousut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 21:18

sandaalit 10eurolla.. en muista mikä oli lähtöhinta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 22:43

Tarjousmaitoa ja jugurttia ostin tänään. Eläkeläisen täytyy nuukailla kaikessa. Ostoksilla olin kahdella kirpparilla. Ostin lihamyllyn, omenasosemyllyn ja repun. Oikeissa alennusmyynneissä en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:37

Housut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:33

Muutaman edullisen kirjan äskettäin. Saan ahmia ne pimeneviin iltoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:25

en mitään